35 معتاد پرخطر و خرده فروش موادمخدر در زنجان جمع‌آوری شدند


35 معتاد پرخطر و خرده فروش موادمخدر در زنجان جمع‌آوری شدند

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: 20 معتاد متجاهر و پرخطر و 15 خرده فروش مواد مخدر از سطح شهرستان زنجان جمع‌آوری شدند.

سرهنگ سعید بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این متهمان، روز گذشته /۲۶ مرداد جاری/ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان، جمع آوری و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش نظم و امنیت اجتماعی، شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده، سالم سازی محیط و جلب رضایت عمومی، به مرحله اجرا درآمد و معتادان متجاهر و پرخطر به مراکز بازپروری و خرده فروشان نیز به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

بابایی افزود: روز گذشته، مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در سطح شهرستان ابهر توسط ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این شهرستان کشف و ضبط شد که در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

در چهار ماهه نخست امسال ۸۳۳ طرح مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر اجرا شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳۳ درصدی مواجه است.

در راستای اجرای این طرح، یک هزارو ۳۵۱ نفر (۵۹ نفر قاچاقچی، ۲۱ نفر حمل کننده، ۵۴ نفر توزیع کننده، ۲۶۶ نفر خرده فروش و ۹۵۱ نفر نگهدارنده مواد مخدر) دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

از ابتدای امسال تا ۲۰ مرداد جاری در مجموع بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک، حشیش، گل، گراس، هروئین و شیشه در سطح استان زنجان توسط پلیس این استان کشف و ضبط شده است.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان