شورای شهر زنجان از ایده شهروندان برای اجرای طرح سبزه میدان استقبال می‌کند


شورای شهر زنجان از ایده شهروندان برای اجرای طرح سبزه میدان استقبال می‌کند

زنجان - ایرنا - شهروندان زنجانی متخصصان و گروه‌های دانشگاهی در صورت داشتن نظر و ایده تاثیرگذار و قابل اجرا در چارچوب مصوبه کمیسیون ماده پنج و طرح تایید شده سبزه میدان می توانند با شورای شهر به ویژه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان در میان بگذارند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته حداکثر یک هفته دیگر تجهیز کارگاه آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه میدان توسط شرکت انتخاب شده انجام می گیرد و این کمیسیون تا ۱۰ روز آینده آماده در یافت پیشنهادات متخصصان و کارشناسان مربوطه برای پیشبرد بهتر این طرح مهم شهر زنجان است.

حمیدرضا حمیدی افزود:با توجه به اینکه به زودی اجرای طرح عظیم سبزه میدان شروع خواهد شد، لازم است از همین امروز مقدمات اجرای طرح توسط شهرداری فراهم شود.

وی اظهار داشت: همانگونه که در دوره تهیه و بررسی طرح، کمیته فنی و اجرایی با حضور مدیران، کارشناسان، متخصصین و دانشگاهیان تشکیل شد، باید در دوره اجرا کمیته مشابهی تشکیل شود تا کار به نحو مطلوب پیش برود.

این عضو شورای اسلامی شهرزنجان ادامه داد: با توجه به EPC بودن پروژه (مهندسی، تامین کالا و ساخت و اجرا) امکان تغییر و انعطاف در طرح در چهارچوب مصوبه کمیسیون ماده پنج وجود دارد. لذا هر ایده خوبی به پروژه قابل تزریق است.
وی اضافه کرد: توجه به تخصص و تجربه شهردار زنجان، وی در این کمیته حضور خواهند داشت و تلاش می شود این طرح مهم با هماهنگی خوبی رهبری شود که تحقق این مساله نتیجه خوبی را رقم خواهد زد.

حمیدی افزود: بر این اساس ۲ شرکت مهندسین مشاور پایه یک شهرسازی و معماری که در سطح ملی مطرح می باشند در این کمیته حضور خواهند داشت و تا پایان پروژه در کنار تیم اجرا نقش آفرینی خواهند کرد.
وی یادآوری کرد: به این نکته توجه شود که زمان محدود است و باید طی چند روز آتی موارد مد نظر منتقل شود که می توان در اثر گذاری پروژه بسیار مفید باشد.

پیش از این رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان، هزینه اجرای طرح قبلی سبزه میدان را هزار میلیارد تومان علام کرده بود که با احتساب آن در شرایط کنونی حدود سه هزار میلیاردتومان می‌شود؛ حال آنکه هزینه اجرای طرح کنونی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان