سرعت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان مطلوب نیست


سرعت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان مطلوب نیست

بندرعباس- ایرنا- پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان هرمزگان از سوی بانک های عامل از سرعت مورد انتظار برخوردار نیست و ضروری است مدیران عامل بانک‌ها با افزایش نظارت ها، روند پرداخت تسهیلات را سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این مطلب گفت: مدیران عامل بانک‌های استان اگر در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با موانع و مشکلات روبرو هستند موانع مورد نظر را به کارگروه منعکس تا با اتخاذ تدابیر مناسب برطرف گردد.

ایرج حیدری اظهار داشت: پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی با سرعت عمل مناسب از سوی بانک‌های عامل در هرمزگان تعیین تکلیف گردد تا سهم استان از محل تسهیلات رفع موانع تولید و اشتغالزایی به طور کامل جذب شود.

وی تاکید کرد: تسهیلاتی که در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغالزایی پرداخت می گردد، متعلق به بیت المال بوده و باید با نظارت مناسب در محل مورد نظر خود صرف شود و آثار اجرای طرح ها در جامعه ملموس باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: با همراهی مجموعه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از بخش تولید صورت گرفته که نیازمند تقویت بیش از پیش است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور، تسهیل و رفع موانع پیش روی فعالیت واحدهای تولیدی فعال و اثرگذار استان برای حفظ اشتغال و افزایش تولید راهبرد مهم حوزه معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان در سال رونق تولید است.

امسال ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار گسترش اشتغال و رونق تولید از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به هرمزگان اختصاص یافته است.

هدف گذاری اشتغال در هرمزگان برای سالجاری ایجاد ۲۹ هزار شغل است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی