متیا بینوتو: فراری توجه خود را معطوف به فرمول یک2020 نکرده است


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم اسکودریا فراری بیان کرد که تمام تمرکز خود را هنوز به سال 2020 معطوف نکرده اند. رقابت قهرمانی سال 2019 برای تیم فراری تمام شده است و این تیم با وجود اینکه یکی از 3 تیم برتر است ولی هنوز پیروزی کسب نکرده است. سباستین فتل با اختلاف 94 امتیاز پشت سر لوئیس همیلتون است و تیم مرسدس نیز 150 امتیاز برتری نسبت به فراری...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم اسکودریا فراری بیان کرد که تمام تمرکز خود را هنوز به سال ۲۰۲۰ معطوف نکرده اند.

رقابت قهرمانی سال ۲۰۱۹ برای تیم فراری تمام شده است و این تیم با وجود اینکه یکی از ۳ تیم برتر است ولی هنوز پیروزی کسب نکرده است. سباستین فتل با اختلاف ۹۴ امتیاز پشت سر لوئیس همیلتون است و تیم مرسدس نیز ۱۵۰ امتیاز برتری نسبت به فراری دارد.

داونفورس (نیروی رو به پایین) پایین ماشین فراری باعث ضعف آنها در رقابت های فصل شده ولی بینوتو بیان کرد که تمام توجه خود را هنوز معطوف به سال ۲۰۲۰ نکرده اند. او گفت:

آیا باید تمام تمرکز خود را به سال ۲۰۲۰ معطوف کنیم؟ فکر نمی کنم. نه فقط بخاطر یکسان بودن قوانین امسال و سال بعد، بلکه هر تغییر مثبتی در ماشین امسال بدهیم برای سال بعد هم اعمال خواهد شد.

هنوز پیروزی کسب نکرده ایم اما هنوز مسابقات زیادی تا پایان فصل مانده و می خواهیم بهترین عملکرد خود را انجام دهیم و این هدف ماست.

متیا بینوتو: فراری توجه خود را معطوف به فرمول یک2020 نکرده استمتیا بینوتو: فراری توجه خود را معطوف به فرمول یک2020 نکرده است تیم فراری

سباستین فتل توانست در گرندپری مجارستان ۲۰۱۹ رتبه سوم را کسب کند اما با اختلاف بیش از یک دقیقه با لوئیس همیلتون پیشتاز و برنده مسابقه. بینوتو از تیم خواسته تا به تلاش های خود ادامه دهند تا متوجه دلایل این تفاوت در سرعت شوند. بینوتو گفت:

به دنبال توضیح دلیل فاصله یک دقیقه ای با همیلتون در مجارستان نیستم بلکه باید متوجه شویم چرا هفته گذشته اش در آلمان سریع ترین بودیم و در مجارستان نه.

از اول می دانستیم پیست پیچیده ای است و در آن به مشکل خواهیم خورد چراکه نیازمند حداکثر داون فورس بوده و در چنین زمینه ای ما مشکل داریم.

در مسابقه حتی شرایط بدتر از تعیین خط است چون یک دور بوده و بخاطر چسبندگی بالا مشکل داون فورس مشهود نیست. دمای بالای لاستیک ها و خوردگی آنها اوضاع را پیچیده تر می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن معذرت خواهی زیبا و دلنشین برای آشتی و رفع کدورت ها