آزادگان ارزش‌های اسلامی را استوار نگه داشتند


آزادگان ارزش‌های اسلامی را استوار نگه داشتند

گناوه - ایرنا - آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل‌ کردند تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی پایدار و استوار بماند.

فرماندار گناوه روز یکشنبه در آیین تجلیل از آزادگان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود: ایثار، شجاعت، استقامت و پایداری آزادگان سرافراز در دوران اسارت مایه افتخار برای ملت ایران و میهن اسلامی است.

سیدعلی پاک نژاد اظهار داشت: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود پیروزمندانه اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که امسال این رویداد مهم با دهه امامت و ولایت مقارن شده و باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون استقامت و پایمردی آزادگان و ایثارگران است و همه آحاد جامعه مدیون و مرهون آنان باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان مایه افتخار کشور هستند و حضور این آزادگان در مجموعه شبکه بهداشت سرمایه‌های گرانقدر برای این مجموعه است.

محمد بازیاری افزود: شبکه بهداشت و درمان گناوه چهار نفر از آزاده سرافراز دارد که این تعداد بالاترین تعداد آزادگان در بین ادارات شهرستان است.

در پایان این آیین از چهار آزاده شبکه بهداشت و درمان گناوه تجلیل شد.

شهرستان گناوه دارای ۵۲ آزاده دوران دفاع مقدس است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت