نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نباید تخریب شوند


نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نباید تخریب شوند

اردبیل - ایرنا- امام جمعه پارس‌آباد با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی میان آحاد جامعه، گفت: دلسوزان و نیروهای وفادار به انقلاب و نظام نباید تخریب شوند.

به گزارش یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد افزود: دشمنان از راه‌های مختلف و از هر منفذی درصدد نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از این رو باید مراقب و هوشیار باشیم تا مبادا دشمنان و معاندان از اختلافات سلیقه‌ای جریان‌های سیاسی سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار سید و شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اضافه کرد: ما هرچه داریم از محرم است و انقلاب اسلامی، ریشه در محرم دارد و این در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری به وضوح دیده می‌شود.

رشادی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز در اول وقت، فلسفه و از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) است، بیان کرد: در وقت نماز باید شبیه‌خوانی‌ و عزاداری ها تعطیل و برای برپایی هرچه باشکوهتر این فریضه الهی اهتمام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس‌آباد با اشاره به نقش شبیه‌خوانی در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا گفت: در شبیه‌خوانی ها نباید برای نقش‌های موافق خوان از افراد لاابالی، خلاف کار و بدنام استفاده شود.

او به ضرورت ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه و برپایی آیین‌های عزاداری به شیوه سنتی و ساده و نیز ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی و حسینیه ها در مام محرم تاکید کرد.

شهرستان مرزی پارس آباد در شمالی ترین نقطه ی اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک