گواردیولا: درگیری در کار نبود، برای آگوئرو سوءتفاهم شد


گواردیولا: درگیری در کار نبود، برای آگوئرو سوءتفاهم شد

تهران- ایرنا- «پپ گواردیولا» در توضیح دلیل عصبانیت «سرخیو آگوئرو» پس از تعویض شدن در بازی روز گذشته مقابل تاتنهام، آن را تنها یک سوءتفاهم خواند و در خصوص فناوری کمک داور ویدئویی نیز به طعنه گفت: پنالتی روی «رودری» محرز بود، شاید VAR در آن لحظه مشغول قهوه خوردن بوده است.

گواردیولا پس از اینکه تیمش در جریان دیدار با تاتنهام از یک پنالتی محرز محروم شد، از داوران خواست تا در مورد استفاده از کمک داور ویدئویی هماهنگی و توافق نظر بیشتری به خرج دهند.

مرد کاتالانیایی مصرانه معتقد است گل دقایق پایانی «گابریل ژسوس» سالم بوده و خطای برخورد توپ به دست «آیمریک لاپورته» به غلط اعلام شده است؛ این صحنه درست مشابه صحنه پرتلاطمی بود که در جریان نبرد سیتی و تاتنهام در فصل گذشته لیگ قهرمانان رخ داد و شاگردان مرد اسپانیایی از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

گواردیولا: درگیری در کار نبود، برای آگوئرو سوءتفاهم شد

در حالی که فناوری کمک داور ویدئویی به کمک تاتنهام شتافت، در دقایق ابتدایی بازی در اتفاق مشکوکی دیگر هم به داد سیتی نرسید و در صحنه‌ای که «اریک لاملا» به نظر «رودری» را به اصطلاح شارژ کرد، وارد عمل نشد.

گواردیولا که به شدت نسبت به نوع استفاده از VAR به ستوه آمده، اظهار داشت: پنالتی نیمه اول؟ از داوران بپرسید و بعد هم می‌توانید به اتاق کنترل VAR در لندن بروید؛ به لندن بروید و از مسئولان بپرسید؛ پنالتی روی رودری محرز بود، شاید در آن لحظه دوستان VAR در حال قهوه خوردن بوده‌اند!

وی ادامه داد: باعث تاسف است چرا که گل دقیقه پایانی بود؛ ما از اتفاقات لیگ قهرمانان گذر کردیم و امروز دوباره همان داستان اتفاق افتاد، فکر می‌کنم داوران زمین و داوران VAR باید هماهنگی بیشتری داشته باشند.

تصاویر تلویزیونی دیدار منچسترسیتی مقابل تاتنهام حاکی از آن بود که آگوئرو پس از تعویض شدن به شدت با گواردیولا وارد تنش لفظی شده و این در حالی است که مرد اسپانیایی حادثه مذکور را بی‌اهمیت جلوه داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: تنها یک سوءتفاهم بود؛ سرخیو ناراحت بود چرا که فکر می‌کرد من او را بابت گل تساوی بخشی که دریافت کردیم مقصر می‌دانم؛ در چنین شرایطی حرارت بازی بالا و این اتفاقات عادی است.

گواردیولا: درگیری در کار نبود، برای آگوئرو سوءتفاهم شد

در واقع حق با گواردیولا است؛ بازی تاتنهام و سیتی نبردی پرتنش و پرحرارت بود که در نهایت تاتنهام به لطف گل دقیقه ۵۲ خود موفق شد از شکست گریخته و ۲ تیم به تقسیم امتیازها رضایت دهند.

«رحیم استرلینگ» و آگوئرو گل‌های سیتی را در نیمه نخست به ثمر رساندند و تیم «مائوریتسیو پوچتینو» نیز به لطف گل‌های «اریک لاملا» و «لوکاس مورا» موفق به کشاندن بازی به تساوی شد.

تاتنهام در بازی بعدی خود ۲۵ آگوست به مصاف نیوکاسل رفته و در سوی دیگر، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره در همان روز با بورنموث مصاف خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی