آمریکایی‌ها جرأت هدف قرار دادنِ پهپاد سپاه را نداشتند/ رهبر انقلاب تمام اتاق های فکر استکبار را فلج کرده‌اند


آمریکایی‌ها جرأت هدف قرار دادنِ پهپاد سپاه را نداشتند/ رهبر انقلاب تمام اتاق های فکر استکبار را فلج کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پهپاد سپاه سه ساعت بر فراز ناو آمریکایی پرواز کرده بود، اما آن‌ها جرأت انهدام آن را نداشتند.

آمریکایی‌ها جرأت هدف قرار دادنِ پهپاد سپاه را نداشتند/ رهبر انقلاب تمام اتاق های فکر استکبار را فلج کرده‌اند
به گزارش فانوس، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با موضوع همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه که هفته آینده برگزار خواهد شد، با اشاره به واقعه غدیر گفت: با نعمت ولایت دشمن از ضربه زدن به اسلام مایوس شد و دین به امضای خدا در آمد و خوشحالیم که با نظام خود شعاعی از غدیر را تجربه می کنیم.

حاجی صادقی ادامه داد: غدیر در طول تاریخ جز یک دوره پنج ساله به صحنه عمل نیامد، اما در دوران ما ۴۰ سال است که ولایت بعنوان بزرگترین نعمت الهی حاکم است و این رمز ماندگاری و منحرف نشدن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مولفه های قدرت استکبار رو به کاهش و مولفه های قدرت انقلاب اسلامی رو به افزایش است و انزوا و عقب نشینی را در جبهه استکبار می بینیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین با اشاره به روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: درباره انقلاب اسلامی لازم نیست ذره ای غلو یا بزرگ‌نمایی کنیم، اگر فقط حقایق را در خصوص تقابل‌ها با این انقلاب بتوانیم تبیین کنیم، این خود یک پیروزی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اینکه پهپاد ما بیش از ۳ ساعت بر فراز ناو آمریکایی پرواز کند و پس از آن در یک جزیره‌ای بنشیند و آن اطلاعاتی که از پرواز آن منتشر شد را دیدید، نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه، بسیج را مظهر قدرت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج روحانیت علاوه بر اینکه باید سنگرنشین انقلاب اسلامی باشد، باید نسبت به سایر بسیجیان نیز نقش هدایتگری و بصیرت افزایی داشته باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: علاوه بر بسیج طلاب، چند سالی است که بسیج اساتید حوزه های علمیه نیز راه‌اندازی شده که مورد اقبال و استقبال مراجع، علما و اساتید حوزه‌های علمیه قرار گرفته است و حتی برخی از مراجع مانند آیت الله مکارم شیرازی از ما شتاب بیشتر این اقدام را می خواستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امسال دومین سالی است که همایش مشترک بین چهار حوزه علمیه قم، تهران، مشهد و اصفهان برگزار می شود و منتخبین اساتید در مشهد مقدس گرد هم خواهند آمد، تصریح کرد: شعار این همایش «نقش اساتید بسیجی در پیش برندگی انقلاب اسلامی» است که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: از شخصیت های کشوری و لشکری دعوت شده تا مسائل را در این همایش به طور صریح و شفاف مطرح کنند.

حاجی صادقی گفت: این همایش چهار کمیسیون خواهد داشت که شامل نقش و کارکرد استاد بسیجی نسبت به حوزه علمیه، نقش و کارکرد استاد بسیجی نسبت به مردم، نقش و کارکردهای استاد بسیجی نسبت به نهادهای حکومتی و رسالت و وظیفه استاد بسیجی نسبت به رهبری و نهادهای وابسته به رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: تا چهار ماه قبل کشور دچار یک افسردگی سیاسی شده بود اما مقام معظم رهبری جلسه ای می گذارند و‌مسئولان را هدایت می کنند که‌ در نتیجه این مقاومت و پیروزی در برابر استکبار به ارمغان آمد. امروز رهبر انقلاب تمام اتاق های فکر استکبار را فلج کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در این دوران جدید تحولاتی را در دست اقدام دارد، گفت: یکی از برنامه هایی که شتاب آن بیشتر شده کار خدمت رسانی به مردم است. ما خدمت رسانی به مردم را بزرگترین پاسداری از انقلاب می دانیم. سپاه بصیرت سیاسی دارد اما جناح بندی سیاسی ندارد. سپاه در مقابله با جبهه استکبار کوتاه نمی آید، اما درگیر جناح بندی های سیاسی هم نمی شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: هم با دوستانی که پهپاد آمریکایی را ساقط کردند هم کسانی که نفتکش انگلیس را متوقف کردند صحبت کردم، با گریه و اشک می گفتند ما نبودیم، خدا بود.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح معنویت و بصیرت دینی اصلی‌ترین ماموریت نمایندگی ولی فقیه در سپاه است، اظهار داشت: آن فرمانده ساقط کننده پهپاد آمریکایی، فقط ۳ دقیقه فرصت داشت تا پهپاد را ساقط کند، اما او می‌گفت فقط کار خدا بود و البته توسل به همرزم شهیدش، شهید لطفی نیاسر بود.

حاجی صادقی در پایان درباره دستاوردهای همایش های گذشته بسیج اساتید حوزه های علمیه، گفت: در حوزه های علمیه نیروهای انقلاب موثرتر شدند و این اساتید بسیجی در تربیت طلاب انقلاب نقش موثری داشتند. اولین جایی که درباره سند۲۰۳۰ موضوع کرفت بسیج اساتید حوزه بود. علاوه بر این نقش طلاب و روحانیون بسیجی در خدمت، یعنی به مردم نیز پررنگ تر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید