راه اندازی کلینیک کارآفرینی در مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های زنجان


راه اندازی کلینیک کارآفرینی در مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های زنجان

زنجان - ایرنا - برای حمایت از ایده و طرح های خلاقانه، کلینیک کارآفرینی و اشتغال زایی در مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های زنجان راه اندازی شد.

هاجر شکری، رئیس این مرکز روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اینکه آموزش مقاطع تحصیلی در مراکز علمی کاربردی، مهارت محور است، برای توسعه کارآفرینی و تخصص محوری و تقویت توان علمی، مهارتی و کاربردی در آموزش دانشجویان، کلینیک کارآفرینی در مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان زنجان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این کلینیک دانشجویان و سایر اقشار می توانند به صورت رایگان در جلسات مشاوره های تخصصی مشاوران برجسته حوزه کارآفرینی شرکت کنند تا نسبت به راه اندازی کسب و کار جدید ، عملیاتی سازی ایده ها و خلاقیت ها راهبری شوند.

شکری اظهار داشت: در کلینیک کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان زنجان ایده ها و طرح های کسب و کار دانشجویان مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: این مرکز امسال برای نخستین بار در استان رشته های مهارت افزا برای حوزه شهرداری ها، دهیاری ها و سازمان آتش نشانی را دایر کرده است.

وی افزود: از جمله این رشته ها می توان به کارشناسی مدیریت محله، مدیریت آموزش های شهروندی، اطفا حریق و امداد و نجات شهری اشاره کرد.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس