عصبانیت گواردیولا از سیستم VAR


پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از مردود اعلام شدن گل پیروزی بخش تیمش مقابل تاتنهام، خواستار ایجاد تغییراتی در استفاده از VAR شد. نوشته عصبانیت گواردیولا از سیستم VAR اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عصبانیت گواردیولا از سیستم VAR

گواردیولا : باید نحوه استفاده از سیستم VAR تغییر کند
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰
عصبانیت گواردیولا از سیستم VAR

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از مردود اعلام شدن گل پیروزی بخش تیمش مقابل تاتنهام، خواستار ایجاد تغییراتی در استفاده از VAR شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در حالی در خانه مقابل تاتنهام با تساوی ۲-۲ متوقف شد که در وقت های اضافه، گابریل ژسوس موفق شد دروازه هوگو لوریس را برای بار سوم باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل خطای هند بازیکن سیتی، این گل را نپپذیرفت. این اتفاق یادآور مردود اعلام شدن گل رحیم استرلینگ در دیدار فصل گذشته در لیگ قهرمانان بود که به حذف منچسترسیتی از آن رقابت ها و صعود تاتنهام به نیمه نهایی منجر شد.

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

” فکر می کردم آن موقعیت مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان فصل قبل در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتیم. اما این بار هم مثل همان است. داور و VAR گل را مردود اعلام کردند. این دومین باری است که این اتفاق رخ می دهد. پذیرفتن این سخت است؛ صادقانه بگویم سخت است اما همین هست که هست.

این اتفاق هفته گذشته برای وولوز رخ داد و ما روز چهارشنبه دیدیم که چلسی هم آن را تجربه کرد؛ دروازه بان لیورپول، آدریان، موقع ضربات پنالتی روی خط نبود. آنها باید این مشکلات را برطرف کنند. اکنون سوت های داخل محوطه جریمه واضح نیست. بعضی ها معتقدند که برخورد توپ به دست یورنته در لیگ قهرمانان خطای هند بود اما گاهی معتقدند خطا نیست.

شگفت انگیز بود که در نیمه اول پنالتی گرفته نشد (به خاطر خطا روی رودری درون محوطه جریمه تاتنهام) اما VAR گفت که خطا نبوده و در نهایت گرفته هم نشد. من مطمئنم که هواداران امروز راضی بودند و ما تنها نیاز داریم که بتوانیم سخت تر کار کنیم تا موقعیت های مان را تبدیل به گل کنیم.”

منچسترسیتی در این دیدار دو بار از حریف پیش افتاد اما گل های اریک لاملا و لوکاس مورا، در نهایت مانع از پیروزی میزبان شود.

” شیوه بازی ما شگفت انگیز بود؛ من خیلی به بازی تیمم افتخار می کنم. تعداد گل هایی که داشتیم، فوق العاده بود و به آنها تنها دو بار اجازه شوتزنی دادیم. خیلی ها می گویند که ما می توانیم بهتر شویم اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد، نتیجه است. ما دوست داشتیم پیروز شویم زیرا بازیکنانم شایسته آن بودند اما فوتبال گاهی اینطور است.

آنها در طول ۹۰ دقیقه، شاید چهار یا پنج بار از خط میانه زمین عبور کردند و این نشان می دهد که ما خیلی خوب دفاع کردیم. گل هایی که از روی نقطه کرنر زده می شوند، نشان می دهد که شما ارسال کننده ها و سرزن های خوبی دارید اما ما باید روی دفاع کردن چنین موقعیت هایی کار کنیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟