آزادگان تنگستان مورد تجلیل قرار گرفتند


آزادگان تنگستان مورد تجلیل قرار گرفتند

بوشهر- ایرنا- به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در آیینی با حضور فرماندار و مسئولان تنگستان از آزادگان این شهرستان تجلیل شد.

فرماندار تنگستان روز یکشنبه در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سختی‌هایی که جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس متحمل شده‌ان قابل تصور نیست و بر همین اساس رهبر انقلاب این قشر را به عنوان استوانه‌های صبر، ایمان و استقامت ملت ایران نامیده‌اند.

عبدالحسن رفیعی‌پور افزود: آزادگان، خانواده‌های شهدا و جانبازان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند.

رفیعی‌پور گفت: چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر باید یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان باشد چون همه ما مدیون فداکاری و رشادت‌های آنها هستیم.

وی یادآور شد: زحمات و جان‌فشانی‌های مجاهدانه آزادگان بحدی ستودنی است که آنچه را از زبان آنها و یا در کتاب خاطراتشان بخوانیم و در دل داریم نمی‌توانیم بر زبان بیاوریم و سختی و مرارت‌هایی که آنها در دوران اسارت کشیده‌اند قابل تصور نیست از این رو همواره باید برای حل مشکلات آنان تلاش کنیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید قدردان آسایش، آزادی و امنیت امروز کشور باشیم بر همین اساس تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل‌های سوم و چهارم ضرورت دارد.

رفیعی‌پور بیان کرد: امنیت، آرامش، آسایش و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری و جانفشانی شهدا و استقامت آزادگان در دوران سخت اسارت است.

وی گفت: امروز جایگاهی که ما مسئولین در آن قرار گرفته‌ایم به واسطه تلاش‌ها ، استقامت و جانفشانی آزادگان است.

۷۲۰۸/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!