نوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شد


رسانه کلیک – رندرهای جدید نوکیا 7.2 چندی پیش در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این رندرها به طراحی ظریف این محصول و ماژول دوربین دایره ای شکل اشاره می کنند. نوکیا 7.2 یکی از جدیدترین محصولات شرکت نوکیا بوده که قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود (احتمال عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا […] نوشته نوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شد اولین بار در...

رسانه کلیک – رندرهای جدید نوکیا 7.2 چندی پیش در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این رندرها به طراحی ظریف این محصول و ماژول دوربین دایره ای شکل اشاره می کنند.

نوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شد

نوکیا 7.2 یکی از جدیدترین محصولات شرکت نوکیا بوده که قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود (احتمال عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آگوست امسال). به تازگی رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده آن را درون قاب های رنگی بسیار زیبایی به نمایش می گذارند. این تصاویر به نوعی وجود ماژول دوربین دایره ای شکل را تایید می کنند. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این تصاویر، ضخامت کم و طراحی ظریف نوکیا 7.2 است.

از آنجایی که نوکیا 6.2 و 7.2 به لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند، احتمالا می توان از این قاب برای هر دو دستگاه استفاده کرد. با توجه به مجوزی که در کمیسیون ارتباطات فدرال یا همان FCC به ثبت رسیده، ظاهرا هر دوی این محصولات مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی (و یا حتی بزرگتر) بوده و از پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می برند. ناگفته نماند که نوکیا Daredevil 7.2 و نوکیا Star-Lord 6.2 نیز دارای پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام هستند.

نوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدنوکیا 7.2 در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شدرندر نوکیا 7.2

نوکیا 7.2 از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اولترا واید 48 مگاپیکسلی و زاویه دید 120 درجه بهره می برد. ظاهرا مجموعه این سنسورها درون یک ماژول دایره ای شکل قرار گرفته و بخشی از پنل پشتی را اشغال می کنند. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است و انرژی آن به وسیله یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی تامین می شود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به قابلیت پشتیبانی از ارتباطات میدان نزدیک یا همان NFC اشاره کرد. شرکت Global HMD اعلام کرده که طی کنفرانس بزرگ برلین و در تاریخ 5 سپتامبر، از چند اسمارت فون جدید رونمایی می کند. به نظر می رسد Nokia 6.2 و Nokia 7.2 نیز جزو گزینه های احتمالی باشند.

Source: nokiapoweruser

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در