وظیفه اصلی طنزپرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است


وظیفه اصلی طنزپرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است

یک طنزپرداز گفت: نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است؛ یعنی نبینیم مخاطب چه می‌خواهد و چه جایگاهی دارد. وظیفه اصلی طنزپرداز […] نوشته وظیفه اصلی طنزپرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

یک طنزپرداز گفت: نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است؛ یعنی نبینیم مخاطب چه می‌خواهد و چه جایگاهی دارد.

وظیفه اصلی طنزپرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است

به گزارش شیرین طنز، شهرام شکیبا مجری و طنزپرداز کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نبود نقد در عرصه طنز ادبی گفت: نبود نقد ادبی به دلیل تعداد کم نویسندگان، کم بودن میزان تولید آثار ادبی طنز و تعداد بالای طنز نویسان و پهلوان پنبه‌های بی نام و نشان در صفحه مجازی است که روز به روز خطرناک‌تر می‌شود.

وی اظهار داشت: نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است؛ یعنی نبینیم مشتری آثار ادبی چه می‌خواهد و چه جایگاهی دارد. برای همین است که گاهی طنز نویسان خارج از اجتماع زندگی می‌کنند.

این مجری تلویزیون افزود: وقتی طنزپردازی به نوشتن کتابی می‌پردازد، به علت استقبال کم مردم می‌گویند مخاطب درک درستی از خواندن طنز ندارد. اما از نظر بنده وظیفه اصلی طنزپرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است.

شکیبا در پایان گفت: هر فردی که ادبیات طنز کشور برایش اهمیت دارد، باید به شناخت بزرگان اصیل و طنزپرداز ادبی بپردازد. برخی مسئولان به دلیل رفتار نادرست و صادق نبودن با مردم از طنز نویسان می‌ترسند و اجازه چاپ اثرشان را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق