رئیس قوه قضائیه: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرا رسیده است


رئیس قوه قضائیه: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرا رسیده است

جت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرارسیده است و این فقط بواسطه صحبت کردن من طلبه نیست بلکه ذات نظام فساد را قبول نخواهد کرد. برخورد با فساد مقطعی نخواهد بود بلکه بسان موجی فساد را با خود خواهد برد و ادامه‌دار و مستمر خواهد بود.

رئیس قوه قضائیه: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرا رسیده است
رئیس قوه قضائیه از اقدامات موثر قوه قضائیه یاد کرد و گفت: با این اقدامات پایان عمر مفسدان اقتصادی فرارسیده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با علما و روحانیون استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، بیان کرد: برای حضور در بین روحانیون که در شهر و روستا در سنگر مسجد از شریعت و حقوق مردم و حق‌الله دفاع می‌کنند و هدایتگر مردم هستند، افتخار می‌کنم.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر این نباید که هیچ وقت خود را بی‌نیاز از علم دانست، اضافه کرد: فلسفه روحانیت و ماموستا‌ها این است که نسبت به علم‌افزایی اقدام جدی کنند.

وی ادامه داد: نورانیت در گرو کلمات اهل بیت عصمت و طهارت است و زبان ما نورانی می‌شود و تاثیرگذاری در جامعه به برکت آیات قران و اهل بیت افزون می‌شود.

رئیس دستگاه قضا افزود: اگر کسانی که در جایگاه علم و دانش هستند خود را تقویت کنند نمی‌گذارند دین به تحجرات و تفکرات تکفیری آلوده شود.

وی گفت: امروز دین مورد هجمه دشمن است در سایت‌ها و فضای مجازی می‌خواهند مردم را نسبت به دین دچار تردید کنند برای اینکه مردانی اهل ایستادگی حضور و ظهور پیدا نکنند لذا روحانیت باید تلاش کنند معنویت در جامعه افزایش پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بیان اینکه جرم و جنایت در کردستان پایین است، گفت: این مسئله جدای از اقدامات دستگاه انتظامی و قضایی و سپاه، به افزایش معنویت در این استان برمی‌گردد.

رئیس دستگاه قضا همچنین گفت: اینکه گروه‌های تکفیری بیایند ذهن جامعه را دچار تردید کنند اگر آشنایی مردم با دین قوی باشد، امواج آن پرخروش خواهد شد و سوارشدن بر این سفینه رهایی‌بخش و نجات‌بخش خواهد بود.

وی یادآورشد: ما باید دین و ارزش‌های اسلام، روش زندگی اهل بیت عصمت و طهارت را برای مردم بیان کنیم چرا که اهل بیت محور وحدت و نجات هستند که باید در تبلیع دین مورد توجه قرار بگیرد.

رئیسی ادامه داد: نظامم ما مبتنی بر چهار اصل اساسی، نماز، جهاد، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است و منتها در این جامعه فساد قابل‌قبول نیست و هاضمه این نطام فساد نمی‌پذیرد.

رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: هاضمه انقلاب اسلامی مطلقا فساد را نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد فساد در هیچ جایی لانه کند چرا که بنای نظام مبتنی بر نپذیرفتن فساد است.

وی با بیان اینکه فلسفه دستگاه قضا پاسداری از انقلاب است، گفت: صلاح و ضدفساد بودن در ذات انقلاب اسلامی است و ما در هر کجای نظام اقتصادی، اداری و فرهنگی و سیاسی کشور اجازه وجود فساد نمی‌دهیم.

رئیسی تاکید کرد: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرارسیده است و این فقط بواسطه صحبت کردن من طلبه نیست بلکه ذات نظام فساد را قبول نخواهد کرد.

وی افزود: برخورد با فساد مقطعی نخواهد بود بلکه بسان موجی فساد را با خود خواهد برد و ادامه‌دار و مستمر خواهد بود.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: تمام تلاش ما کمک به معیشت مردم و جلوگیری از ضربه‌زدن به معیشت مردم است و شان دولت اسلامی نظارت بر بازار است.

وی در بخش پایانی سخنانش از مشکلات روحانیون گفت و افزود: در کشور پایین‌ترین حقوق را قشر روحانیون دریافت می‌کنند.

وی همچنین گفت: ما هیچ وقت دنبال افزایش هزینه دادرسی نیستیم و به دنبال آن هستیم دسترسی به عدالت برای عامه مردم محقق شود.

وی در پایان سخنانش افزود: برخی می‌خواهند کردستان را ناامن جلوه دهند، اما به برکت خون‌هایی که ریخته شده است، کردستان امن‌ترین استان و آماده سرمایه‌گذاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج