کارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو 343Industries را ترک کرد


کارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو 343Industries را ترک کرد

به تازگی خبر رسیده است که تیم لانگو کارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو سازنده 343Industries را به مقصد جدیدی ترک کرده است. استودیوی جدیدی در توسعه‌ی بازی Halo Infinite مشارکت خواهد داشت سایت Kotaku در گزارشی این خبر را منتشر کرد که لانگو هفته‌ها پیش به قصد شروع انجام کار دیگری از تیم ساخت خارج شده است. در بیانیه‌ای که توسط مایکروسافت برای...

به تازگی خبر رسیده است که تیم لانگو کارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو سازنده 343Industries را به مقصد جدیدی ترک کرده است.

سایت Kotaku در گزارشی این خبر را منتشر کرد که لانگو هفته‌ها پیش به قصد شروع انجام کار دیگری از تیم ساخت خارج شده است. در بیانیه‌ای که توسط مایکروسافت برای این سایت ارسال شده، آن‌ها خروج لانگو را به طور رسمی تایید کرده و برای کارگردان خلاقیت پیشین آرزوی موفقیت کرده‌اند. او پیش از این برای ساخت چندین بازی همچون Star Wars: Republic Commando و Halo 5: Guardians شناخته می‌شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

در طول پروسه ساخت، نقش‌ها و مسئولیت‌های اعضا مختلف تیم همواره در حال رشد و تکامل هستند تا نیازهای تهیه یک بازی را برطرف کنند. چندی پیش دو تغییر در تیم ساخت بازی Halo Infinite اعمال کردیم. تهیه‌کننده اجرایی، مری اولسن اکنون به سمت سرپرست ارشد تهیه کمپین داستانی ارتقا پیدا کرده است تا از تجارب چندین ساله او برای ساخت کمپینی فوق‌العاده بهره ببریم.

به علاوه تیم لانگو نیز تیم ساخت را ترک کرده است و از تمام زحماتی که او برای بازی‌ها، استودیو و دنیای هیلو کشیده قدردان و سپاسگزار هستیم. آرزوی بهترین‌ها را برای آینده کاری او داریم.

ساخت و تهیه بازی همچنان زیرنظر کریس لی، رئیس استودیو 343Industries انجام خواهد گرفت. با استفاده از واکنش‌های بسیار مثبت طرفداران که همواره باعث ایجاد شور و شوق مضاعف در حین پروسه کاری ما می‌شود، سعی در خلق بهترین بازی هیلو تاکنون در سری را داریم تا در تعطیلات سال 2020 همراه با پروژه اسکارلت آن را تجربه کنید و بیشترین لذت را ببرید.

در انتها باید اشاره کرد که تغییرات ذکر شده تاثیری بر تاریخ عرضه نهایی بازی Halo Infinite نخواهد گذاشت و در زمان عرضه رسمی پروژه اسکارلت منتظر بازی باشید.

کارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو 343Industries را ترک کردکارگردان خلاقیت بازی Halo Infinite استودیو 343Industries را ترک کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان