شخصیت جول در بازی The Last of Us بیشتر یک ضدقهرمان است تا قهرمان


شخصیت جول در بازی The Last of Us بیشتر یک ضدقهرمان است تا قهرمان

صداپیشه شخصیت جول در بازی The Last of Us در مصاحبه‎ای که اخیرا داشت گفت جول در چشم خودش بیشتر یک ویلن است تا قهرمان داستان. شایعه: اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در استریم State of Play در ماه نوامبر شخصیت جول یک قرمان است یا یک ویلن؟ جواب این سوال آن قدرها هم که فکرش را می‌کنید کاملا سیاه و یا کاملا سفید نیست. با این حال نظر من به...

صداپیشه شخصیت جول در بازی The Last of Us در مصاحبه‎ای که اخیرا داشت گفت جول در چشم خودش بیشتر یک ویلن است تا قهرمان داستان.

شخصیت جول یک قرمان است یا یک ویلن؟ جواب این سوال آن قدرها هم که فکرش را می‌کنید کاملا سیاه و یا کاملا سفید نیست. با این حال نظر من به قهرمان بودن جول نزدیک‌تر است، یک قهرمان پر عیب و ایراد ولی باز هم یک قهرمان. بنا بر گفته‎های «تروی بیکر» (Troy Baker) صداپیشه شخصیت جول در بازی The Last of Us این شخصیت که در یکی از بهترین عناوین انحصاری پلی‎استیشن 4 حضور دارد بیشتر یک ویلن است تا یک قهرمان. بیکر در کامیک کان منچستر که کمی قبل‎تر در این ماه برگزار شد نظر خودش را درباره شخصیت جول گفت، وی همچنین اعلام کرد که بین ویلن‎ها و قهرمان‎ها کدام را ترجیح می‎دهد.

شما هنگام تجربه این بازی فکر می‎کنید که جول قهرمان و دیوید ویلن پلید داستان است ولی هر کس قهرمان داستان خودش است. من کاملا مطمئنم که دیوید کاری را می‎کند که فکر می‎کند بهترین نتیجه را برای مردمش رقم خواهد زد.

ولی به نظر نمی‎رسد جول چنین عقده‎ای داشته باشد. فکر نمی‎کنم جول باور داشته باشدکه یک قهرمان است. اگر جول نظری درباره خودش داشته باشد، من فکر می‎کنم او خود را بیشتر یک ویلن بداند تا قهرمان. جول در بازی می‎گوید من کسی هستم که سعی می‎کنم با اوضاع کنار بیام، من سعی نمی‎کنم کسی را نجات دهم یا نقشه کسی را بر هم زنم من فقط سعی دارم روزها را یکی پس از دیگری پشت سر گذارم.

بیکر همچنین در ادامه افزود صداپیشگی به عنوان ویلن‎ها را به قهرمان‎ها ترجیح می‎دهد. وی گفت حسی که بازی‎بازان نسبت به ویلن دارند برای او جالب‎تر است و به زمانی اشاره کرد که در بازی Batman: Arkham series صداپیشگی شخصیت جوکر را بر عهده داشت.

با وجود تمام موارد بالا این که جول در بازی The Last of Us یک ویلن است یا قهرمان تا حدودی مبهم است. ولی مبهم‎تر از آن نقشی است که این شخصیت قرار است در بازی The Last of Us Part II داشته باشد. این بازی برای پلی‎استیشن 4 و احتمالا پلی‎اسیتشن 5 در حال توسعه است و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. همانطور که می‎دانید ما فعلا اطلاعات زیادی از بازی The Last of Us Part II در دست نداریم. با این حال خالق این بازی «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) هنگام معرفی دنباله این عنوان انحصاری چند کلمه‎ای درباره این بازی صحبت کرد.

نمی‎دانید چقدر خوشحالم که می‎توانم بگویم جول و الی برای یک ماجراجویی پرتنش، ترسناک و پر احساس دیگر بازگشته‎اند. مانند بسیاری از شما ما هم علاقه زیادی به دنیای بازی The Last of Us و شخصیت‎هایش داریم. با وجود این که در ساخت دنباله‎ای برای این بازی شکی نداشتیم ولی می‎‌خواستیم داستانی داشته باشیم که ارزش روایت کردن را و مهم‎تر از آن داستانی که لیاقت جول و الی را داشته باشد. بعد از صرف سال‎ها روی ایده‎های مختلف بالاخره داستانی را پیدا کردیم که حس و حال خاصی داشت. داستانی که به سفری حماسی تبدیل شد.

نظر شما درباره عناوین انصحاری پلی‎استیشن چیست؟ به نظر شما بهترین بازی انحصاری این کنسول کدام است؟

شخصیت جول در بازی The Last of Us بیشتر یک ضدقهرمان است تا قهرمانشخصیت جول در بازی The Last of Us بیشتر یک ضدقهرمان است تا قهرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید