اولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال Mr. Mercedes منتشر شد


اولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال Mr. Mercedes منتشر شد

بیل هاجز (با بازی برندون گلیسون) به دنبال رد پای قاتل جدیدی در فصل سوم سریال Mr. Mercedes محصول شبکه Audience Network خواهد رفت. این سریال جنایی توسط دیوید ای.کلی (از نویسندگان سریال Big Little Lies) و دنیس لیهان بر اساس یکی از رمان‌های شناخته شده استفن کینگ به اقتباس در آمده که با وجود همه‌گیر و گسترده نبودن شبکه Audience در دنیا، تبدیل به یکی...

بیل هاجز (با بازی برندون گلیسون) به دنبال رد پای قاتل جدیدی در فصل سوم سریال Mr. Mercedes محصول شبکه Audience Network خواهد رفت.

این سریال جنایی توسط دیوید ای.کلی (از نویسندگان سریال Big Little Lies) و دنیس لیهان بر اساس یکی از رمان‌های شناخته شده استفن کینگ به اقتباس در آمده که با وجود همه‌گیر و گسترده نبودن شبکه Audience در دنیا، تبدیل به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین آثار آن‌ها شد.

با توجه به تریلر منتشر شده از فصل سوم سریال Mr. Mercedes به نظر می‌رسد که پس از قتل‌عام رخ داده توسط “بردی هارتسفیلد” در انتهای فصل اول و همچنین ایجاد رعب و وحشت حتی هنگام بستری بودن در تخت بیمارستان حین فصل دوم، دیگر داستان این شخصیت در فصل بعدی در مرکزیت دنبال نخواهد شد. بلکه عواقب شوم رفتارهای ترس‌آور هارتسفیلد را به نمایش خواهد گذاشت که همچنان زندگی شخصیت لو لینکلتر (با بازی بریدا وول) را درگیر خود خواهد کرد.

اگرچه باز هم نشانه‌های ریزی از هارتسفیلد را در داستان بیل هاجز خواهیم دید اما داستان اصلی حول قتل نویسنده مشهور جان روثاستاین (با بازی بروس درن) خواهد گذشت. با آنکه تریلر جزئیاتی از قاتل جدید داستان را فاش نکرد اما صحنه‌هایی از شخصیت‌های موریس بلیمی و کیت مالگرو را نشان داد که در تلاش برای فروش دست نوشته‌های منتشر نشده روثاستاین بودند. تریلر فصل سوم سریال Mr. Mercedes را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

جاناتان شاپیرو در امر نویسندگی فصل سوم دیوید ای.کلی را همراهی خواهد کرد و جک بندر نیز بار دیگر کارگردانی سریال را بر عهده گرفته است. به علاوه برت گلمن از بازیگران سریال Stranger Things نیز یکی از افراد جدید ملحق شده به لیست بازیگران فصل سوم است که در نقش رولند فینکلستاین بازی خواهد کرد. قسمت اول از فصل جدید ده قسمتی آقای مرسدس در تاریخ 10 سپتامبر پخش خواهد شد.

اولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال Mr. Mercedes منتشر شداولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال Mr. Mercedes منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...