نصرتی: به تیر زدیم و موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم/ مستحق برد بودیم


نصرتی: به تیر زدیم و موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم/ مستحق برد بودیم

مدافع سابق تیم ملی پیروزی در کرمان مقابل آرمان گهر را حق تیمش دانست.

مدافع سابق تیم ملی پیروزی در کرمان مقابل آرمان گهر را حق تیمش دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نصرتی درباره پیروزی گل ریحان گفت: من از کرمان خاطرات خوبی داشتم و یک بار با تراکتورسازی در کرمان مقابل مس در فینال جام حذفی به قهرمان رسیدم. همیشه شهر خوش یمنی بوده برای من و دوستان خوبی هم اینجا دارم. در مورد بازی باید بگویم که با احترام به تیم آرمان گهر فکر می کنم تیم ما کاملا مسلط به بازی بود و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. در نیمه اول یک توپ به تیر زدیم اما در بهترین زمان ممکن به گل اول رسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط عوض شد. قبل از اینکه گل بخوریم یک توپ توسط محمد امین درویشی به تیر زدیم که اگر گل می شد شرایط فرق می کرد. بازی اول در لیگ همیشه سخت و سنگین است اما بازیکنانم با همدلی به پیروزی رسیدند. در مجموع حریف هم تیم خوبی بود اما ما لایق برد بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی به دست آوردیم. از میزبانی خوب کرمان هم تشکر می کنم.

سرمربی گل ریحان البرز در خصوص تفاوت نیمه اول و نیمه دوم برای تیمش که حتی آرمان گهر در راه برد قرار گرفت، اظهار داشت: فشار روی تیم ما بیشتر بود.باید گفت آرمان گهر تازه به لیگ یک آمده و ادعای صعود ندارد اما ما تحت فشار هستیم و 95 درصد بازیکنان فصل گذشته جدا شدند. با احترام به تیم آرمان گهر و سرمربی ایشان آقای شهبا، استنباط من این است که آرمان گهر می خواهد جایگاهش را در لیگ یک تثبیت کند.

وی در مورد هدف گل ریحان در فصل جدید گفت: مجموعه گل ریحان و باشگاه به دنبال صعود هستند و تمام تلاش ما همین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته