تست انتخابی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور در خراسان شمالی آغاز شد


تست انتخابی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- تست انتخابی تیم ملی بانوان در بخش جوانان صبح امروز یکشنبه به میزبانی خراسان شمالی آغاز شد که در این مرحله، 8 نفر از برترین قایقرانان کشور برای دعوت به مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غزل ارکی، آریانا روغنی، نرگس امیدی و فاطمه سروری چهار ورزشکار خراسان شمالی از ۱۸ ورزشکار در این مرحله از انتخاب تیم ملی هستند.

هادی راضیان محل برگزاری این تست را دریاچه سد شیرین دره مانه و سملقان اعلام کرد و اظهار داشت: قایقرانان شرکت کننده در ۲ ماده، دو هزار متر مورد آزمون قرار می گیرند.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقات یک روزه هشت نفر از بهترین رکوردهای بانوان برای تیم ملی دعوت می شوند تا برای تمرینات مسابقات جهانی که مهرماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود آماده شوند.

به گزارش ایرنا؛ هم اینک چهار نفر از قایقرانان خراسان شمالی در بخش مردان نیز در اردوی تیم ملی به سر می برند که تست انتخابی آنها نیز به زودی برگزار می شود.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته قایقرانی نیز ۹ تا ۱۱ شهریورماه با حضور قایقرانان سراسر کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

هم اینک کمیته‌های قایقرانی خراسان شمالی در رشته‌های دراگون بوت، کاناپولو، آب‌های آرام، رویینگ، آب‌های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات این رشته ها نیز در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.

قایقرانان خراسان شمالی کسب مقام دوم جهانی و مقام‌های آسیایی و مقام‌های متعدد کشوری را در کارنامه خود دارند و یکی از قایقرانان این استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

ط/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس