آسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقی


آسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقی

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای 5 استان کشور افزایش ابر، بارش پراکنده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

آسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقیبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی بعدازظهر و اوایل شب در روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

در بعدازظهر روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه برای نواحی از جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. طی این مدت برای سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق در ۱۷ استان کشور/آسمان تهران کمی ابری است

طی پنج روز آینده در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین در بخش‌هایی از سمنان، یزد، اصفهان، قم و شرق کرمان وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.

آسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقیآسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقیآسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقیآسمان 5 استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقی

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و هفتم مرداد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد