متهم به سرقت از هشت واحد مسکونی در زنجان اعتراف کرد


متهم به سرقت از هشت واحد مسکونی در زنجان اعتراف کرد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: سارق حرفه ای و سابقه دار در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات به هشت فقره سرقت از واحدهای مسکونی شهر زنجان اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق غیربومی دستگیر شده از سوی ماموران آگاهی این استان که در کرج ساکن است با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به سرقت منازل اقدام میکرد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده، طی چند هفته اخیر دست به سرقت از منازل شهروندان زنجان کرده بود که از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه در دام قانون افتاد.

رحمتی خاطرنشان کرد: این سارق که حدود ۳۰ سال سن دارد به سرقت اموال و اشیا با ارزش و کم حجم اقدام میکرد که عاقبت دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل و جهت تحمل کیفر روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از عموم مردم خواست از نگهداری زیورآلات، وجوه نقدی و اشیا قیمتی در منزل اجتناب کنند و هنگام مسافرت یا ترک منزل، حداقل آنها را در محلی مطمئن و به دور از چشم سارقان قرار دهند و یا در نزد افراد معتمد بگذارند.

رحمتی افزود: صاحبان اموال با ارزش و وجوه نقد در صورت نگهداری در منزل نیز بهتر است آنها را در نقاط مختلف منزل به صورت پراکنده جاسازی کنند تا سارقان که معمولا در یک فرصت سه تا ۱۰ دقیقه ای سرقت خود را انجام می دهند به سادگی پیدا نکنند و دست خالی برگردند.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی