1100 طرح و پروژه زودبازده در مناطق محروم لرستان اجرایی می‌شود


1100 طرح و پروژه زودبازده در مناطق محروم لرستان اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه در سال‌جاری 28 هزار نفر به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند و در راستای محرومیت‌زدایی تلاش خود را به کار می‌برند، گفت: به‌همت بسیج سازندگی امسال هزار و 100 طرح و پروژه زودبازده در مناطق محروم لرستان اجرایی می‌شود.

1100 طرح و پروژه زودبازده در مناطق محروم لرستان اجرایی می‌شودعلی بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه‌ با فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: به‌همت بسیج سازندگی امسال هزار و 100 طرح و پروژه زودبازده در مناطق محروم استان لرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: دو هزار و 300 واحد مسکونی که در سیل فروردین‌ماه امسال در لرستان تخریب شده است، بازسازی می‌شود که در مرحله نخست 500 واحد احداث و هزار و 600 واحد تعمیر و بازسازی می‌شود.

بیرانوند با بیان این‌که تاکنون اقدامات جهادگران بسیجی در مناطق محروم لرستان بسیار قابل‌توجه بوده است، ادامه داد: در سال‌ جاری 28 هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند و در راستای محرومیت‌زدایی تلاش خود را به کار می‌برند.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان در ادامه به وقوع سیل فروردین‌ماه امسال در لرستان اشاره کرد و گفت: پس‌ از وقوع سیل در لرستان، 600 گروه جهادی در قالب 9 هزار و 700 نفر به مناطق سیل‌زده استان اعزام شدند.

وی افزود: مهم‌ترین اقدامات این گروه‌های جهادی امدادرسانی، خدمات‌رسانی، پاک‌سازی منازل مردم از آثار سیل، بازگشایی معابر، کمک‌رسانی و کارهای خدمات درمانی در این مناطق بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا