اجرای طرح سبک زندگی ویژه زوجین جوان در هرمزگان/آیین افتتاحیه 24 مرداد در بندرعباس برگزار می شود


اجرای طرح سبک زندگی ویژه زوجین جوان در هرمزگان/آیین افتتاحیه 24 مرداد در بندرعباس برگزار می شود

رجبیان از اجرای طرح سبک زندگی ویژه زوجین جوان در هرمزگان خبرداد و گفت: آیین افتتاحیه 24 مرداد با حضور مشاور برجسته امور خانواده در بندرعباس برگزار می شود.

« مصطفی رجبیان »، سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس، هدف از اجرای طرح را استحکام‌بخشی به کانون گرم دانست و اظهار کرد: طرح سبک زندگی رضوی بدین منظور اجرا می شود که خانواده مستحکم، قوی و اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح سبک زندگی رضوی در دو بخش حضوری و غیرحضوری اجرا خواهد شد، افزود: نخستین گام از اجرای طرح، برگزاری دوره های آموزشی حضوری است و سپس آموزش مجازی است.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره ای، انجام فعالیت های فرهنگی و اردویی و در نهایت بهره مند شدن از خوان نعمت و برکت غذای متبرک مهمانسرای امام رضا(ع) از دیگر بخش های طرح سبک زندگی رضوی است.

وی مدت زمان اجرای طرح را سه ساله ذکر کرد و گفت: زوجین جوان 18 ماه ابتدایی طرح را از آموزش های حضوری و 18 ماه بعد نیز از آموزش های غیرحضوری بهره مند خواهند شد.

رجبیان تنها شرط شرکت در طرح سبک زندگی رضوی را سپری شدن یک سال از زمان ثبت عقد ازدواج زوجین ذکر کرد و افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این طرح می توانند عدد 1895 را به شماره 500022118 ارسال کنند.

وی عنوان کرد: آیین افتتاحیه طرح، جمعه 24 مرداد ماه جاری در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس واقع در خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان اضافه کرد: این آیین با حضور دکتر « سهیل نادری دره شوری »، مشاوره برجسته خانواده برگزار خواهد شد.

رجبیان خاطرنشان کرد: این استاد برجسته دانشگاه و مشاوره خانواده در آیین افتتاحیه طرح سبک زندگی رضوی، نکات کلیدی در رابطه با خوشبختی و موفقیت زوج‌های جوان در کانون گرم خانواده را بیان می کند.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور و به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان برگزار می شود، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سپاه امام سجاد(ع)، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، کمیته امداد، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس در اجرای این طرح مشارکت دارند.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا