ثبت یکهزار فعالیت مسجدی کانون ها در سامانه بچه های مسجد 


ثبت یکهزار فعالیت مسجدی کانون ها در سامانه بچه های مسجد 

مجید خوبی زاده، گفت: از اول تیر سال جاری تاکنون، یکهزار فعالیت مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

« مجید خوبی زاده »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، در سامانه بچه های مسجد، اشاره کرد و گفت: از اول تیر سال جاری تاکنون، یکهزار فعالیت مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ادامه داد: این فعالیت ها حول ۶ محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، فعالیت های هنری، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب خوانی و فعالیت های اجتماعی هستند.
وی، ابراز داشت: بیشترین فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ثبت شده در سامانه بچه های مسجد در حوزه قرآن و عترت است که نشان از فراهم بودن بستر مناسب برای آموزه های قرآنی و دینی در این منطقه دارد.
خوبی زاده، عنوان داشت: فعالیت بعدی که بیشترین آمار ثبت شده را به خود اختصاص داده، آموزش صنایع دستی بومی منطقه جنوب کرمان است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اضافه کرد: با توجه به این که در سال رونق تولید قرار دارم، بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، شعار سال را در اولویت فعالیت های مسجد محور خود قرار داده و صنایع دستی بومی منطقه را آموزش می دهند.
وی، افزود: این کانون های فرهنگی و هنری با آموزش صنایع بومی خاص منطقه همچون حصیر بافی، شال بافی و غیره سعی دارند علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال بانوان، این هنرهای ارزشمند بومی را به نسل جدید انتقال دهند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز