فعالیت های کانون امام هادی(ع ) جبالبارز با رویکرد تربیت دینی و اخلاق اجتماعی


فعالیت های کانون امام هادی(ع ) جبالبارز با رویکرد تربیت دینی و اخلاق اجتماعی

رضا اسحاقی، گفت: در کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام با دعوت از اساتید برجسته در حال برگزار کلاس های آموزشی قرآن کریم، مداحی، نهج البلاغه و نیز کلاس آموزشی شیوه تربیت، اخلاق اجتماعی و معاشرت هستیم.

« رضا اسحاقی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب برای انجام فعالیت های مسجد محور در کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام، علاوه بر حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با کمک فرد خیری توانستیم یکسری امکانات و تجهیزات خریداری کنیم.

مدیر کانون امام هادی علیه السلام شهر جبالبارز، افزود: با دعوت از اساتید برجسته در حال برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم، مداحی، نهج البلاغه و نیز کلاس آموزشی شیوه تربیت، اخلاق اجتماعی و معاشرت هستیم.
وی، ادامه داد: هدف از برگزاری کلاس های اخلاق اجتماعی و معاشرت، تربیت دینی، برقراری ارتباط کلامی بهتر نوجوانان و جوانان با یکدیگر و نیز احترام و کمک به والدین است.
اسحاقی، بیان داشت: یکی از فعالیت های این کانون در حوزه فعالیت های ورزشی برگزاری کلاس های فوتبال دستی، تنیس روی میز ویژه نوجوانان و جوانان است.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام، ابراز داشت: با توجه به فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام در حوزه خانواده، از این پس فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در قالب مسجد دوستدار خانواده، ادامه می یابد.
وی، با بیان این مطلب که کتاب خانه کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام فضای کافی و تجهیزات کامل ندارد، اضافه کرد: با رایزنی با امام جمعه شهر جبالبارز شمالی و هیئت امنا به زودی ساختمانی برای راه اندازی این کتاب خانه اختصاص داده می شود.
اسحاقی، ادامه داد: بنابراین می طلبد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و نیز خیرین در امر تجهیز و راه اندازی این کتاب خانه ما را یاری کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام، در خصوص تاثیر گذاری فعالیت های این کانون بر کودکان، نوجوان و جوانان، اظهار داشت: تاکنون برگزاری این کلاس های آموزشی نقش بسزایی در شکل گیری شخصیت بچه ها داشته است و تاثیرات مثبت این کلاس های آموزشی در اخلاق و نوع رفتار آنها مشهود است.
وی، اضافه کرد: فردی که از کودکی با قرآن و نهج البلاغه انس گرفته و آداب اجتماعی و معاشرت را فرا گیرد، قطعا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کند و می تواند در آینده فرد مفیدی برای جامعه باشد.
اسحاقی، در پایان از حجت الاسلام زکی زاده امام جمعه شهر جبالبارز، حجت الاسلام خواجه حیدری امام جماعت و پایگاه بسبج مسجد به دلیل همراهی و همکاری با کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام تشکر کرد.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام واقع در مسجد جامع شهر جبالبارز شمالی از توابع شهرستان جیرفت در جنوب کرمان قرار دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا