ارسال بیش از 100 اثر به ششمین سوگواره «علمدار کربلا»/25 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار


ارسال بیش از 100 اثر به ششمین سوگواره «علمدار کربلا»/25 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اعلام ارسال 100 اثر به دبیرخانه ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا»، گفت: 25 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال اثر به این سوگواره است و نتایج داوری‌ها 31 شهریور اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام ارسال 100 اثر به دبیرخانه ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در رشته های شعر، آواها و نواهای عاشورایی و عکس، اظهار کرد: هماهنگی های لازم با آستان حضرت ابوالفضل(ع) برای برگزاری این سوگواره انجام و اخیرا نیز جلسه ای با مسئولین عتبه عباسی در این راستا برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین دوره از این سوگواره ملی، 25 شهریور ماه است، گفت: اسامی راه یافتگان به مرحله پایانی 31 شهریور اعلام و سوگواره نیز هفتم مهر ماه به میزبانی ایلام برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی پور درباره با موضوعات این سوگواره ملی بیان کرد: موضوعات این سوگواره در بخش های عکس، شعر، آواها و نواهای عاشورایی با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) است.

یادآور می شود، سوگواره ملی «علمدار کربلا» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام و مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همکاری روابط عمومی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات همزمان با ماه صفر (۷ مهر ماه سال ۹۸) برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی