مرکز توانبخشی سبزواران معطر به عطر حرم علوی شد


مرکز توانبخشی سبزواران معطر به عطر حرم علوی شد

در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به همراه مبلغین غدیریه حامل پرچم حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام از مرکز توانبخشی سروش سبزواران شهر جیرفت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم حجت الاسلام « حسین محمدی »، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، به همراه مبلغین غدیریه حامل پرچم حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام از مرکز توانبخشی سروش سبزواران شهر جیرفت بازدید کردند.

در این بازدید از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تعدادی اسباب بازی و شیر پاکتی برای کودکان این مرکز تهیه و در بین آنها توزیع شد.

در ادامه روند بازدید از این مرکز، « مهدیه زادسر »، گفت: ساختمان مرکز توانبخشی سروش سبزواران، از سوی دولت ساخته شده و حقوق و بیمه پرسنل نیز از سوی دولت پرداخت می شود.
مدیر مرکز توانبخشی سروش سبزواران، بیان داشت: در این مرکز ۸۰ نفر مدد جو دارای معلولیت شدید، متوسط ذهنی و جسمی نگهداری می شود.
زادسر، ابراز داشت: با توجه به وضعیت جسمانی معلولین و متناسب با آن در روز ۵ نوبت غذا و میان وعده به آنها داده می شود.
وی، اضافه کرد: ۳ روز در هفته شیر و ۳ روز نیز آب میوه به عنوان میان وعده ها به آنها داده می شود.
زادسر، در پایان از مردم درخواست کرد که کمک های خداپسندانه خود را از جمله اقلام خوراکی و پوشاکی از این کودکان دریغ نکنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!