ولنتینو روسی: در تعطیلات تابستان چیزهایی در یاماها تغییر کرده است


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی احساس می کند که در تابستان چیزهایی در تیم یاماها و موتورش تغییر کرده است زیرا آنها پس از تعطیلات توانستند به دوکاتی و هوندا نزدیک شوند. موتورسوار یاماها در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرده بود. اما پس از تعطیلات...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی احساس می کند که در تابستان چیزهایی در تیم یاماها و موتورش تغییر کرده است زیرا آنها پس از تعطیلات توانستند به دوکاتی و هوندا نزدیک شوند.

موتورسوار یاماها در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرده بود. اما پس از تعطیلات روسی بهبود اندکی را تجربه کرد و در مسابقه برنوی چک و ردبول رینگ اتریش به ترتیب رده های ششم و چهارم را کسب کرد. روسی پس از نیم فصل ابتدایی، تغییر و بهبود را در یاماها حس می کند:

ما کاملا خوشحال هستیم زیرا به نظر می رسد که نیمه دوم فصل را بهتر شروع کرده ایم و نیمه اول فصل بسیار منفی بود. به نظر می رسد چیزی در یاماها تغییر کرده است و یاماها با شدت بیشتری در حال کار بوده و موتور بهتر می شود.

وقتی به اتریش رسیدیم، در همان روز جمعه فهمیدیم که در بخش الکترونیکی و شتابگیری پیشرفتی داشته ایم و ما می توانیم بیشتر رقابتی باشیم زیرا پیشتر از این مشکل رنج می بردیم و مسئله مهمی برای ما بوده است.

قطعا ما کارهای زیادی را باید انجام دهیم زیرا آندره دویزیوسو و مارک مارکز سریع تر از ما هستند اما شروع خوبی داشتیم.

ولنتینو روسی: در تعطیلات تابستان چیزهایی در یاماها تغییر کرده استولنتینو روسی: در تعطیلات تابستان چیزهایی در یاماها تغییر کرده است ولنتینو روسی- آرژانتین 2019

روسی در ادامه افزود که به فصل آینده نیز خوشبین است اما وقت زیادی در موتوجی پی ندارد:

در دو فصل گذشته ما به خوبی در بخش های درستی کار نکردیم و قوی نبودیم و فاصله مان با رقبا افزایش یافت.

به نظر می رسد امسال برخی چیزها تغییر کرده و این تغییر مربوط به افراد داخل تشکیلات تیم نیز بوده است و یاماها تلاش بیشتری را بکار گرفته است.

اگر بخواهم از احساسات با واژه ها سخن بگویم این است که خوشبینم زیرا بنظر می رسد بعضی چیزها تغییر کرده اما در حال حاضر به زمان نیاز است و متاسفانه شاید من زمان زیادی نداشته باشم، بنابراین برای این مدت کوتاه تلاش می کنم.

به نتیجه نیاز داریم پس باید پیشرفت کنیم اما از نوع مثبتش، زیرا در حال آماده سازی موتور 2020 هستیم و به نظرم کار ما در مسیر درستی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط