بمب نقل و انتقالات خودرویی ترکید! کوچ طراح شیرون به کونیگ زگ


بمب نقل و انتقالات خودرویی ترکید! کوچ طراح شیرون به کونیگ زگ

به جرات می‌توان گفت طراحان شرکت کونیگ زگ یکی از بااستعدادترین طراحان صنعتی در طول عمر 25 ساله‌ی این خودروساز هستند چراکه تمامی خودروهای این شرکت مثل کشتی‌های فضایی چهار چرخ به نظر می‌رسند. حتی پروتوتایپ CC متعلق به دهه‌ی 90 میلادی نیز شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و نیازی به اشاره کردن به هایپرکارهای اخیر... The post بمب نقل و انتقالات خودرویی...

به جرات می‌توان گفت طراحان شرکت کونیگ زگ یکی از بااستعدادترین طراحان صنعتی در طول عمر 25 ساله‌ی این خودروساز هستند چراکه تمامی خودروهای این شرکت مثل کشتی‌های فضایی چهار چرخ به نظر می‌رسند. حتی پروتوتایپ CC متعلق به دهه‌ی 90 میلادی نیز شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و نیازی به اشاره کردن به هایپرکارهای اخیر این شرکت همچون آگرا RS، رگرا و جسکوی جدید نیست.

بمب نقل و انتقالات خودرویی ترکید! کوچ طراح شیرون به کونیگ زگ
کونیگ زگ هم‌اکنون با استخدام الکساندر (ساشا) سلیپانوف فصل جدیدی در بحث مدیریت طراحی محصولات خود گشوده است. سلیپانوف فارغ‌التحصیل کالج مرکز هنر طراحی پاسادنای کالیفرنیا می‌باشد. او سابقه‌ی کار در شرکت‌های مزدا و فولکس‌واگن را داشته و در طراحی برخی از مهم‌ترین محصولات این گروه بزرگ خودروسازی نقش داشته است.

بمب نقل و انتقالات خودرویی ترکید! کوچ طراح شیرون به کونیگ زگ
سلیپانوف در سال 2010 به تیم طراحی لامبورگینی پیوست و مستقیماً در فرایند طراحی اوراکان حضور داشت. پس از آن نیز مدیر طراحی بدنه‌ی محصولات بوگاتی در سال 2014 شد. او نه تنها خودروی خاص ویژن گرن توریسمو کانسپت 2015 را طراحی نمود بلکه قلم جادویی خود را بر شیرون هم کشید. این طراح زبردست سپس به سمت مدیر طراحی جنسیس گمارده شد و تیمش مسئول طراحی کانسپت‌های اسنتیا و مینت بود.

بمب نقل و انتقالات خودرویی ترکید! کوچ طراح شیرون به کونیگ زگ
اما کار جدید او در کونیگ زگ از اواخر ماه اکتبر شروع خواهد شد. او مدیر طراحی خانه‌ی طراحی RAW در سوئد خواهد بود که جدیداً تأسیس شده است. او درباره‌ی سمت جدید خود اظهار داشته است:

این یک رؤیا بود که به واقعیت پیوست. من چندین سال است که کارهای کونیگ زگ را دنبال می‌کنم و طرفدار پر و پا قرص روح آزاد و خلاقیت‌های این برند هستیم. داستان و رکوردهای کونیگ زگ در دنیای کنونی دست نیافتی است. من افتخار می‌کنم که تجارت حرفه‌ای و حس دوست داشتن خودروهای اسپورت را در اختیار کونیگ زگ خواهم گذاشت.

شاید به یاد داشته باشید که پدر شیرون یعنی ویرون توسط تیمی با هدایت جوزف کابان طراحی شده بود. کابان که مدیر طراحی اسبق اشکوداست هم‌اکنون در بخش طراحی رولزرویس مشغول بکار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری