دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری در ارومیه افتتاح شد


دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری در ارومیه افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسؤولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی شامگاه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند و این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.
جلیل جباری ادامه داد: نمایندگان ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۱۳ گروه عشایری از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند تا ظرفیت‌های گردشگری منطقه خود را به مردم معرفی کنند.
وی بیان کرد: صاحبان صنایع مربوط به گردشگری اعم از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف کشور نیز با برپایی غرفه‌های مختلف سعی در معرفی ظرفیت‌های خود دارند.
وی اضافه کرد: هفت گروه آیینی از نقاط مختلف کشور در محل برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری برنامه‌های ویژه اجرا می‌کنند.
وی اظهار داشت: ۱۰۰ غرفه گردشگری و صنایع دستی نیز در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تمامی استان‌های کشور در این نمایشگاه برپا شده است.
وی تاکید کرد: در مجموع ۲۵۰ هنرمند در بخش‌های صنایع دستی و گردشگری در این جشنواره شرکت دارند.
دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان‌غربی از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
۹۹۱۸/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر