تاکتیک بازیگران فنی بازار ارز چه بود؟


به گفته فعالان، دیروز بیشتر بازیگران فنی بازار تاکتیک « خرید به فروش» را در پیش گرفته بودند. یعنی ترجیح می‌دادند در محدوده 11 هزار و 700 تومانی اقدام به خرید کنند و کمی بالاتر ارز خریداری شده را به فروش برسانند.

به گزارش بنکر (Banker)، آنها به دنبال آن نبودند که ارز خریداری شده را حفظ کنند و منتظر بمانند که قیمت رشد زیادی را تجربه کند. آنها حاضر بودند با سود کمی از خرید ابتدای کانال، از بازار خارج شوند. مقاومتی که فعلا رو به روی بازیگران فنی بازار قرار دارد، عدد ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومانی است و در صورت شکست آن، قیمت می‌تواند به عبور از مرز ۱۲ هزار تومانی فکر کند.

به گفته برخی کارشناسان، یکی از دلایلی که موجب شد نوسان‌گیران تاکتیک «خرید به فروش» را در پیش بگیرند، کاهش تغییرات قیمتی دلار طی ۳ هفته اخیر بوده است. معامله‌گران از افزایش یا کاهش‌های شدید قیمت تا حدی ناامید شده‌اند و سعی می‌کنند در دامنه‌های محدود کسب سود کنند. دیروز نوسان دلار بر تابلوی صرافی‌های بانکی نیز صفر بود و در تمام طول روز قیمت روی عدد ۱۱هزار و ۷۰۰ تومانی قرار داشت. یکی از نکاتی که روز گذشته برخی از فعالان به آن اشاره می‌کردند، کاهش حجم معاملات خالی فروشی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟