پایان خونسردی قاتل «گوش بر»


پایان خونسردی قاتل «گوش بر»

مرد جنایتکار که به‌خاطر بریدن گوش‌های یک زن بعد از قتل او به قاتل «گوش بر» معروف شده بود پس از 4 سال انتظار سرانجام در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

پایان خونسردی قاتل «گوش بر»
این مرد اعدامی که مجید نام داشت به جرم کشتن یک زن و دو مرد به قصاص محکوم شده بود. راز جنایت‌های وی زمانی فاش شد که همسرش دو گوش بریده را روی میز آشپزخانه‌شان پیدا کرد.

راز گوش‌های بریده
شامگاه ۲۳ آذر سال ۹۳ بود که زن جوان با مشاهده این دو گوش بریده از شوهرش خواست در این باره توضیح دهد و مجید در کمال خونسردی گفت: زن جوانی را کشته و گوش‌هایش را بریده است.

وی با شنیدن اعتراف‌های هولناک شوهرش از خانه فرار کرد و به پلیس خبر داد. با اعلام این گزارش پلیس به خانه مرد جوان رفت و مجید ۲۳ ساله دستگیر شد. همزمان با دستگیری مجید، جسد زن جوانی به‌نام معصومه- ۲۴ ساله- نیز با گوش‌های بریده در بیابان‌های اطراف یافت‌آباد کشف شد که پس‌از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد این جسد متعلق به همان زن جوان است که گوش‌هایش در خانه مجید پیدا شده بود.
تحقیقات از مجید آغاز شد و او راز قتل زن جوان را برملا کرد و گفت: «این زن با مزاحمت‌هایش قصد برهم زدن زندگی‌ام را داشت. بار‌ها به همسرم گفته بود که با من رابطه دارد، برای همین همسرم از من شکایت کرده بود. او حتی تهدید کرده بود پسر شیرخواره‌ام را خواهد کشت. برای همین از شدت خشم و ناراحتی سراغش رفتم و با چاقویی که همراهم بود، او را کشتم و گوش‌هایش را بریدم تا به همسرم ثابت کنم که هیچ رابطه‌ای با او ندارم و به زندگی مشترکم وفادارم.»

افشای دو جنایت دیگر
در حالی که متهم در اداره آگاهی تحت بازجویی قرار داشت به قتل دو نفر از دوستانش نیز اعترف کرد. او گفت: احسان به من یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدهکار بود. چهارم مرداد ۹۳ وقتی از او خواستم پولم را بدهد مرا به اطراف اتوبان خلیج فارس برد. در آنجا سر پول درگیر شدیم و او به من ناسزا گفت و من که بشدت عصبانی بودم با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به گردنش زدم و با سرقت ضبط خودرو، گوشی و پولی که همراهش بود از آنجا فرار کردم.
چند ماه بعد با دوستم علی سوار بر ماشین او به نزدیکی جاده بهشت زهرا رفته بودیم.
او یک باغ انگور دید و گفت: برویم آنجا انگور بخوریم. گفتم اگر صاحب باغ ما را ببیند درگیری پیش می‌آید به همین خاطر مخالفت کردم، اما سر همین موضوع با یکدیگر بحث‌مان شد و به من فحش داد. البته از قبل هم با یکدیگر اختلاف داشتیم. من تعدادی باند پخش خودرو به او داده بودم که او پولش را نداده بود. وقتی داخل خودرو به من ناسزا گفت: عصبانی شدم و با چاقو یک ضربه به گلویش زدم که جان باخت بعد سوار ماشینش شدم و از آنجا فرار کردم.

بعد از قتل علی توبه کردم که دیگر دست به چاقو نبرم. اما نشد وقتی معصومه وارد زندگی‌ام شد و برایم دردسر درست کرد به ناچار سومین جنایت را هم مرتکب شدم.

با اعتراف قاتل گوش بر به جنایات، او به بازسازی صحنه قتل‌هایش پرداخت. پرونده این جنایات پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری تهران ارجاع شد و مجید در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت.

مجازات در زندان
وقتی مرد جنایتکار به هر سه قتل اعتراف کرد باتوجه به آنکه اولیای دم سه مقتول خواهان قصاص او بودند، هیأت قضایی متهم را به سه بار قصاص، سه سال حبس، ۱۴۸ ضربه شلاق به خاطر سرقت، ۹۹ ضربه شلاق به خاطر رابطه نامشروع و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت محکوم کرد. این حکم در شعبه ۴۷ دیوان عالی کشور تأیید شد. با تأیید حکم قصاص مرد قاتل، سرانجام پس از ۴ سال وی در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد و پرونده سه جنایتی که او مرتکب شده بود بسته شد.

منبع: ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی