اعلام جزییات انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ از سوی بیلد: 20 میلیون یورو بابت انتقال قرضی، همراه با بند خرید 120 میلیون یورویی


اعلام جزییات انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ از سوی بیلد: 20 میلیون یورو بابت انتقال قرضی، همراه با بند خرید 120 میلیون یورویی

در صورت دائمی شدن قرارداد کوتینیو، بایرن مونیخ 140 میلیون یورو بابت او هزینه خواهد کرد.

طرفداری- بایرن مونیخ انتقال فیلیپه کوتینیو را رسماً تایید کرده است. این ستاره برزیلی به زودی برای حضور در تست پزشکی راهی آلمان می شود. تایید خبر انتقال کوتینیو در اینستاگرام رسمی بایرن مونیخ، رکورد بیشترین پسندیدن (لایک) در این صفحه را شکست و برای اولین بار، محتوایی در این صفحه مورد پسند بیش از 1 میلیون نفر قرار گرفت.

درحالیکه بایرن مونیخ در بیانیه خود به جزییات انتقال کوتینیو اشاره نکرد و بارسلونا هنوز به این موضوع نپرداخته است، بیلد؛ ارقام و اعداد این انتقال را فاش کرده است. طبق ادعای این منبع آلمانی، بایرن مونیخ بابت یک سال قرض گرفتن کوتینیو، مبلغ 20 میلیون یورو به بارسلونا می پردازد. آنها همچین می توانند در تابستان آینده با پرداخت 120 میلیون یوروی دیگر، قرارداد کوتینیو را دائمی کنند. بنابراین در صورت فعال شدن بند خرید این بازیکن از سوی بایرن مونیخ، این انتقال مجموعاً 140 میلیون یورو برای مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا، هزینه به دنبال دارد. برای مشخص شدن جزییات بیشتر این انتقال نظیر رقم پایه، پاداش ها و نحوه پرداخت باید منتظر بیانیه بارسلونا ماند.

گفتنی است منابع اسپانیایی نظیر اسپورت و موندو دپورتیوو نیز این ارقام را تایید کرده اند. همچین طبق ادعای بیلد؛ دستمزد کوتینیو در بارسلونا بیش از 13 میلیون یورو در سال بود. این رقم قطعاً در بایرن مونیخ کمتر نخواهد بود. بنابراین در فصل جدید ممکن است، او حتی بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان بایرن مونیخ دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟