بیانی: در باشگاه استقلال کسی سر جای خودش نیست


بیانی: در باشگاه استقلال کسی سر جای خودش نیست

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل ما این است که در باشگاه کسی سر جای خودش نیست.

بیانی: در باشگاه استقلال کسی سر جای خودش نیست

شاهرخ بیانی درباره مشکلات اخیر استراماچونی با باشگاه استقلال اظهار دشت: در سال‌های اخیر از اول فصل، استرس همیشه با استقلال همراه بوده است. متأسفانه مدیریت در این باشگاه دارای ثبات نبوده و شاهد تغییرات زیادی بوده‌ایم. در کشوری مثل آلمان تحقیق کنید که مدیر یک باشگاه هر چند سال یک‌بار عضو می‌شود.

وی افزود: مدیران ما می‌دانند در باشگاه چقدر بدهی وجود دارد، چقدر مشکل است، اما در رأس کار قرار می‌گیرند. زمانی هم که مشکلات زیاد می‌شود، استعفا می‌دهند و می‌روند. بهتر است مدیران با کارشناسی انتخاب شوند و خودشان نیز با آگاهی بیایند. بیشتر مدیران با ارتباطات می‌آیند و همین مسئله باعث شده که ورزش ما ثبات نداشته باشد. مشکل ما این است که در باشگاه کسی سر جای خودش نیست. کسی که وارد باشگاه استقلال می‌شود، باید بداند جایش کجاست. از مدیریت گرفته تا روابط عمومی و سخنگوی باشگاه باید وظایف خود را بدانند.

بازیکن پیشین تیم استقلال خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات اخیر همیشه به ضرر باشگاهی مثل استقلال بوده است. هر سال مدیر آکادمی تغییر می‌کند و مربیان پایه عوض می‌شوند. باشگاه بزرگی مثل استقلال زمین تمرین خوب ندارد. چرا نباید باشگاهی داشته باشیم که مدرن و هر چیزی سر جای خودش باشد. هر سال حرف می‌زنیم، اما فایده‌ای ندارد.

وی در خصوص اینکه چندی پیش باشگاه استقلال روز تولدش را تبریک گفت، اما خودش این روز‌ها دور از فوتبال ایران است، گفت: از فوتبال دور نیستم، اما کسی در رأس باشگاه نیست تا ما را بهم نزدیک کند. من جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم. باشگاه باید به بازیکنی که بالای ۱۰ سال برای استقلال در نداری‌ها و سرما و گرما افتخار آفریده، یک صندلی در ورزشگاه اختصاص دهد. باشگاهی مثل استقلال باید ۱۰ صندلی برای بازیکنانی که زحمت کشیده و بالای ۱۰ سال بازی کرده‌اند، در ورزشگاه آزادی قرار دهد. باشگاه الان نمی‌داند مهدی فنونی‌زاده چه کار می‌کند یا نعلچگر کجاست. وقتی بازیکن جدید بیاید و ببیند که باشگاه برای پیشکسوتانش چقدر احترام قائل است، خودش تلاش می‌کند روزی مثل آن‌ها شود. نعلچگر در استقلال ستون و بچه این تیم بود، اما این روز‌ها حتی یک‌بار اسمش را نمی‌شنویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید