دولت برای گیلان استاندار بومی انتخاب کند/ پیشنهاداتمان را به وزارت کشور ارائه کرده‌ایم


دولت برای گیلان استاندار بومی انتخاب کند/ پیشنهاداتمان را به وزارت کشور ارائه کرده‌ایم

نماینده مردم رشت گفت: دولت باید برای گیلان استاندار بومی معرفی کند و ما پیشنهادات خود را در این مورد به وزارت کشور داده‌ایم.

دولت برای گیلان استاندار بومی انتخاب کند/ پیشنهاداتمان را به وزارت کشور ارائه کرده‌ایمغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتشار خبری مبنی‌بر انتخاب او و یا دیگر نمایندگان استان گیلان به عنوان استاندار، گفت: ما نماینده مردم هستیم و آن را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم، درست هم نیست که استاندار گیلان از میان نمایندگان این استان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: جلسه نمایندگان استان گیلان با رحمانی فضلی برای انتخاب استاندار

او تأکید کرد: مطالبه مردم استان گیلان انتخاب استاندار بومی است، زیرا حضور افرادی که شناخت کافی نسبت به منطقه نداشت باشند، بار منفی خواهد داشت و تا زمانی که بخواهند با شرق و غرب استان، نوع محصولات کشاورزی، فضای صنعت و نحوه گردشگری آن آشنا شوند، دوره کاری آن‌ها به اتمام رسیده است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه استاندار‌های غیربومی علی‌رغم خوب بودن دیربازده هستند، بیان کرد: مردم از استاندار‌های بومی خاطرات خوشی دارند و تقاضای ما از وزارت کشور این است که به خواست مردم پاسخ داده و بیش از این استان را معطل نگه ندارند.

نماینده مردم رشت تأکید کرد: ما پیشنهاد‌هایی را به وزارت کشور در این مورد داده‌ایم، افرادی مانند علیزاده معاون وزیر راه و رمضانپور معاون نوبخت که دارای سابقه نمایندگی مجلس، معاونت وزیر و ... بوده و رزومه خوبی هم دارند.

او با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم مسائل قومی و قبیله‌ای راه بیاندازیم، گفت: ما معتقدیم برای برخی سمت‌ها در استان مانند حوزه قوه قضاییه، اداره اطلاعات، رئیس بازرسی و یا فرمانده نیروی انتظامی نباید افراد بومی انتخاب شوند، زیرا به دلیل وجود یک سری معذوریت ها نمی‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: بر این اساس اگر استاندار بومی انتخاب نشود، یعنی دولت نخواسته از ظرفیت‌های لازم و موجود در منطقه استفاده کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس