سرمربی شهرداری سمنان: روند تاکتیکی تیم با گذشت زمان رو به بهبود است


سرمربی شهرداری سمنان: روند تاکتیکی تیم با گذشت زمان رو به بهبود است

سمنان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: بازیکنان این تیم با گذشت زمان در لیگ برتر با ارائه بازی تاکتیکی موفق به کسب نتیجه می‌شوند.

مهدی خوش‌اقبال شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بازیکنان شهرداری با انسجام و هماهنگی در مقابل تیم حریف بازی تاکتیکی انجام دادند و از موقعیت‌ها بهره بردند.

وی با اشاره به اینکه دریانوردان بوشهر از ظرفیت بالا به ویژه از سرمربی باتجربه‌ برخوردار است، بیان کرد: آشنایی بازیکنان این تیم با شرایط زمین در نیمه اول زمان برد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ادامه داد: در مجموع بازیکنان تیم دریانوردان بازی خوبی در برابر تیم شهرداری به نمایش گذاشتند.

خوش‌اقبال تاکید کرد: بازیکنان تیم شهرداری سمنان با استراحت کوتاه مدت و تنها با ۲ تمرین آمادگی وارد زمین شدند، اما با وحدت رویه توانستند نتیجه را به نفع خود به پایان برند.

وی یادآور شد: تمرینات آماده‌سازی برای دیدار با تیم گلساپوش یزد در هفته آینده، از فردا شب آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان به چهار بازی پیش رو تا انتهای لیگ برتر امسال اشاره و خاطرنشان کرد: امید است این تیم با کسب نتایج مطلوب در رده‌های پنجم یا ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرد.

دیدار تیم های شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ۹۹-۹۸ فوتبال ساحلی با پیروزی تیم سمنانی همراه بود.

در این دیدار که در زمین ورزشی ساحلی سیمرغ سمنان برگزار شد، تیم شهرداری سمنان با نتیجه چهار بر ۲ بر میهمان خود غلبه کرد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !