نبود آمبولانس باعث توقف 12 دقیقه ای در بازی استقلال خوزستان -بادران شد


نبود آمبولانس باعث توقف 12 دقیقه ای در بازی استقلال خوزستان -بادران شد

اهواز - ایرنا - سوت آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با برگزاری یک دیدار حساس بین تیم های استقلال خوزستان و بادران، زده شد.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال خوزستان و بادران تهران در هفته نخست رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شنبه شب به میزبانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

نبود دستگاه آمبولانس در این دیدار موجب شد که بازی به مدت ۱۲ دقیقه متوقف شود که این موضوع جزو موارد نادر فوتبال ایران بود.

در ابتدای بازی دستگاه آمبولانس در ورزشگاه مستقر بود اما در نیمه دوم این دیدار، داور بازی متوجه نبود دستگاه آمبولانس کنار زمین بازی شد و به همین دلیل بازی را متوقف کرد.

این دیدار در ابتدا قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نامساعد بودن زمین به ورزشگاه تختی منتقل شد.

تیم یگان امنیت این بازی ابتدا در ورزشگاه غدیر مستقر شدند که قبل از شروع بازی به آن ها اطلاع داده شد که این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار می شود و همین موضوع باعث تاخیر در حضور آن ها در ورزشگاه تختی شد.

بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان چند ساعت قبل از شروع بازی به نزد استاندار خوزستان رفت تا با وساطت این مقام مسئول، اولین بازی فصل تیمش در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود که مسئولان باشگاه فولاد با این موضوع مخالفت کردند.

با وجود اینکه تماشای مسابقه امشب رایگان بود اما تعداد تماشاگر اندکی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

نامساعد بودن چمن ورزشگاه تختی و صندلی‌های شکسته آن که پس از مدت ها یک مسابقه کشوری در این ورزشگاه برگزار می شد از مهمترین حاشیه های بازی بود.

کارت بازی بازیکنان استقلال خوزستان چند ساعت قبل از بازی صادر شد که در نوع خود جالز توجه بود.

گرمای بیش از اندازه هوا باعث شد که هر ۲ تیم نتوانند بازی روان و تاکتیکی خود را ارائه دهند.

شرایط نامناسب جایگاه خبرنگاران به گونه ای بود که برای تهیه آب آشامیدنی با مشکل مواجه بودند و این موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شده بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم بادران تهران به پایان رسید تا آبی های خوزستان اولین بازی خود را در فصل با باخت پشت سر بگذارند.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن