مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید


رسانه کلیک – استودیوی «دک 13» چندی پیش طی پیامی در صفحه شبکه اجتماعی توییتر خود رسما از اتمام پروسه توسعه و ساخت بازی The Surge 2 خبر داد. نسخه اول بازی The Surge به خاطر الهام گیری از سری محبوب دارک سولز و عدم تکرار اشتباهات Lords of the Fallen، به خوبی در دل […] نوشته مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – استودیوی «دک 13» چندی پیش طی پیامی در صفحه شبکه اجتماعی توییتر خود رسما از اتمام پروسه توسعه و ساخت بازی The Surge 2 خبر داد.

مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسیدمراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسیدمراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسیدمراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسیدمراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسیدمراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید

نسخه اول بازی The Surge به خاطر الهام گیری از سری محبوب دارک سولز و عدم تکرار اشتباهات Lords of the Fallen، به خوبی در دل شماری از بازیکنان قرار گرفت و موفقیت های قابل قبولی را برای سازنده خود یعنی استودیوی دک 13 به همراه آورد. در پی این دستاورد، سازندگان ساخت دنباله این مجموعه را در پیش گرفتند و در بهمن ماه سال 96 شاهد رونمایی مختصر از بازی The Surge 2 بودیم.

حال، پس از گذشت چیزی در حدود یک و نیم سال از معرفی بازی، به نظر می رسد فرآیند ساخت و توسعه آن به پایان رسیده و این عنوان هم اکنون در مرحله انتشار قرار دارد. به بیان دقیق تر، چندی پیش دک 13 با انتشار توییتی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود ضمن تشکر از تک تک اعضای استودیوی خود، رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی The Surge 2 به اتمام رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است.

متن بیانیه استودیوی دک 13 به شرح زیر است:

مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید!

به همه افرادی که در استودیوی دک 13 فعالیت می کنند، تبریک می گوییم.

در روز 2 مهر، برای حفظ جان خود در شهر جریکو (Jericho) به مبارزه بپردازید. برای دریافت هدایای مختلف، این عنوان را هم اکنون پیش خرید کنید.

مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید

مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید

گلد شدن بازی بدین معنا است که The Surge 2 در حال حاضر برای انتشار در سراسر جهان به شرکت ناشر خود یعنی «فوکوس هوم اینتراکتیو» تحویل داده شده و این عنوان در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید. به عبارتی، از این پس تاریخ عرضه بازی تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و چه بسا سازندگان متوجه وجود مشکلات در بازی شوند، این عنوان روز تعیین شده راهی بازار خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که پایان روند توسعه و ساخت بازی The Surge2 چیزی بیش از یک ماه زودتر از تاریخ انتشار این عنوان صورت گرفته که بدین ترتیب، سازندگان فرصت و زمان خوبی برای بازنگری و رفع ایرادات احتمالی بازی در اختیار دارند. موضوعی که می تواند روی کیفیت نهایی این اثر شدیدا تاثیرگذار باشد.

شایان ذکر است؛ بازی The Surge 2 در تاریخ 2 مهر سال جاری (24 سپتامبر) توسط شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. در حال حاضر نسخه استاندارد این عنوان با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه های رسمی به فروش می رسد که با پیش خرید آن، سازندگان یک سری محتویات منحصر به فرد از جمله زره URBN، سلاح و تجهیزات مختلف به شما هدیه می دهند.

Source: DualShockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل