آیت الله صدیقی: علم آموزی عامل اقتدار کشور است


آیت الله صدیقی: علم آموزی عامل اقتدار کشور است

امام جمعه موقت تهران گفت: علمی که اقتدار نیاورد علم نیست پس علم باید به گونه‌ای باشد که اقتدار را به کشور اهدا کند.

آیت الله صدیقی: علم آموزی عامل اقتدار کشور است

آیت الله کاظم صدیقی شامگاه شنبه در مراسم جشن غدیر شیراز اضافه کرد: در تمامی نقاط کشور در دهه ولایت شاهد ایجاد فضایی شاد و معنوی هستیم که این جشن‌ها بی بدیل است و جشن‌های که در این دهه برگزار می‌شود نشان از اصالت مردم ایران دارد.

وی در خصوص مراسم‌های عید غدیر نیز بیان کرد: توقع از مردم اقصی نقاط کشور به خصوص مردم فارس این است که با توجه به بنیه فرهنگی و مذهبی استان فارس فضای شاد و معنوی در استان ایجاد شود و کوچک‌ترین گناهی در این روز رخ ندهد.

امام جمعه موقت تهران در خصوص ابعاد شخصیتی امام علی (ع) نیز عنوان کرد: تمام خصلت‌های خوبی که می‌توان در انسان‌ها دید به صورت یک جا تماما در صفات ذاتی امیرالمومنین (ع) دیده می‌شود.

او اضافه کرد: رفتار امام علی (ع) در جامعه باعث شده تا افراد جامعه به سمت او گرایش پیدا کنند و عامه مردم شیفته رفتار و برخورد امام علی (ع) شوند.

آیت الله صدیقی متذکر شد: امیر المومنین (ع) در کنار ویژگی‌های بارز اخلاقی در اشاعه عدالت نیز استمرار داشته و امام علی (ع) در کنار عدالتی که داشته اند با عامه مردم عمم از مسلمان و غیر مسلمان رفتاری احترام بر انگیز داشت.

او تاکید کرد: سخاوت و شجاعت امام علی (ع) از جمله ویژگی‌هایی است که همواره مورد توجه تمام مردم دنیا است.

وی در پایان به عامه مردم توصیه کرد: اسلام، حجاب، بنیاد خانواده، استقلال، نظام اسلامی موضوعاتی است دشمن در حال مبارزه با آن است و افراد ولایتی و مذهبی باید در این زمینه‌ها بیشتر تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر