طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی


طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

انبه یکی از میوه های سرشار از ویتامین می باشد که از این میوه خوشمزه می توانید یک نوشیدنی خنک برای فصل تابستان تهیه کنید، در ادامه مطلب طرز تهیه اسموتی انبه را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. با میوه انبه می توان نوشیدنی های خوشمزه زیادی برای روزهای گرم سال تهیه کرد. از جمله نوشیدنی های محبوب انبه می توان به شیر انبه، اسموتی انبه، انبه گلاسه و...

انبه یکی از میوه های سرشار از ویتامین می باشد که از این میوه خوشمزه می توانید یک نوشیدنی خنک برای فصل تابستان تهیه کنید، در ادامه مطلب طرز تهیه اسموتی انبه را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

با میوه انبه می توان نوشیدنی های خوشمزه زیادی برای روزهای گرم سال تهیه کرد. از جمله نوشیدنی های محبوب انبه می توان به شیر انبه، اسموتی انبه، انبه گلاسه و شربت انبه اشاره کرد.

طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی
طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

مواد لازم جهت تهیه اسموتی انبه

انبه : سه عدد بستنی : پنج قاشق غذا خوری تخم شربت در صورت تمایل : نصف لیوان گردو : دو عدد شیر : دو لیوان خامه : یک قاشق غذا خوری

طرز تهیه اسموتی انبه

در طرز تهیه اسموتی انبه ابتدا تخم شربتی را داخل یک لیوان آب اجازه دهید به مدت ۲۴ ساعت بماند، گردوها را بشکنید سپس مغز آن ها را به طور جداگانه در مولینکس خرد کنید.

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی انبه حالا انبه را پوست بگیرید و داخل مخلوط کن قرار دهید و باقی مواد از جمله شیر، بستنی، تخم شربتی، گردو را به آن اضافه کنید و اجازه دهید همه مواد با هم مخلوط شوند و در آخر خامه را نیز به مواد اضافه نمایید، حالا مخلوط به دست آمده را داخل لیوان مورد نظرتان بریزید، نوش جان.

طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

نکات مهم

بستنی داخل اسموتی باعث غلیظ شدن اسموتی می شود. می توانید از موز نیز استفاده کنید. استفاده از گردو و خامه به صورت اختیاری می باشد. اگر به میزان بیشتر اجازه دهید مواد با هم مخلوط شوند اسموتی شما غلیظ تر می شود بنابراین هم خوردن مواد داخل مخلوط کن رابطه مستقیم با غلظت این نوشیدنی دارد.

مواد لازم جهت اسموتی انبه به روش دیگر

موز : به میزان دلخواه انبه : به میزان دلخواه شیر : به میزان دلخواه بستنی : به میزان دلخواه شکر : به میزان دلخواه

روش تهیه اسموتی انبه

در ابتدا پوست میوها را بگیرید و آن ها را خرد کنید و داخل مخلوط کن قرار دهید تا با هم مخلوط شوند سپس بستنی، شیر و شکر را به آن اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا همه مواد به صورت یک دست باهم مخلوط شوند و حالا این نوشیدنی خوشمزه آماده است، نوش جان.

طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

خواص شگفت انگیز انبه

تقویت بینایی زیبایی پوست و مو ضد سرطان آرامش اعصاب تقویت حافظه درمان اسهال درمان سرفه کاهش کلسترول درمان کم خونی کاهش وزن و لاغری جلوگیری از بیماری قلبی سلامت استخوان تنظیم فشار خون مبارزه با گرما زدگی رفع مشکلات دندان

طرز تهیه اسموتی انبه با دو روش خانگی عالی

خواص انبه برای کودکان زیر یکسال

انبه به دلیل داشتن ویتامین A به تقویت بینایی نوزادان کمک می کند. این میوه به هضم غذا در نوزادان کمک می کند. انبه باعث می شود سیستم ایمنی بدن نوزاد تقویت شود. انبه به دلیل داشتن ویتامین B6 و اسید گلوتامین باعث تقویت حافظه نوزادان نیز می شود.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر