دعوت شرکت کپ‌کام برای امتحان عنوان جدید این شرکت


دعوت شرکت کپ‌کام برای امتحان عنوان جدید این شرکت

شرکت Capcom که چندی پیش برخی از گیمر‌ها را برای امتحان نسخه جدید بازی خود به ژاپن دعوت کرده بود، این بار تعدادی دیگر را به آمریکا فراخوانده است..

دعوت شرکت کپ‌کام برای امتحان عنوان جدید این شرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته جاری عوامل سازنده عنوان Resident Evil از برخی از طرفداران این بازی دعوت کردند تا به ژاپن رفته و عنوان جدیدی که بدست این توسعه دهندگان در حال ساخت است را امتحان کنند. اما به تازگی شرکت Capcom برخی دیگر از طرفداران عناوین این شرکت را به کشور آمریکا دعوت کرده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد از این طریق عنوان نیمه ساخته شده خود را امتحان کند تا ایرادات بازی از این طریق مشخص شود و همچنین از ایده‌های گیمر‌ها نیز استفاده کند.

گروهی از افرادی که به آمریکا دعوت شده‌اند، قرار است در شهر لس‌آنجلس و کالیفرنیا این بازی را آزمایش کنند و تعدادی دیگر به‌این منظور به نیویورک خواهند رفت. این آزمایش بازی احتمالا در شهر‌های لس‌آنجلس و کالیفرنیا، در ۲۰ یا ۲۱ سپتامبر و در نیویورک به تاریخ ۲۳ یا ۲۴ سپتامبر انجام می‌شود. همچنین مشخص نیست افرادی که برای آزمایش بازی به ژاپن سفر کرده‌اند، در چه تاریخی بازی را اجرا خواهند کرد. کاپ‌کام تاکنون مشخص نکرده که این گیمرها بر چه اساسی انتخاب شده‌اند.

دعوت شرکت کپ‌کام برای امتحان عنوان جدید این شرکت

هنوز شرکت Capcom جزئیاتی از این بازی اعلام نکرده و مشخص نیست عنوان جدید این شرکت به کدام یک از بازی‌های معروف آن‌ها شباهت دارد؛ اما شایعاتی اخیرا منتشر شده است که بر اساس آن، ظاهرا بازی جدید شرکت مذکور شبیه به عنوان Resident Evil ۳ یا Resident Evil ۸ خواهد بود. هرچند این اطلاعات هنوز به تایید شرکت Capcom نرسیده و فعلا در حد شایعه‌ای باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید

با این حال هیچ کس کمترین اطلاعاتی را درباره این بازی ندارد و برای اطلاع از جزییات عنوان جدید کاپ‌کام باید تا پس از اجرای مراحل آزمایش بازی توسط گیمر‌های دعوت شده به کشور‌های مختلف، صبر کرد.

انتهای پیام/

شرکت Capcom گیمرها را برای آزمایش عنوان جدید خود به آمریکا دعوت می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد