سلتاویگو 1 - 3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه تیم ده نفره زیدان


سلتاویگو 1 - 3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه تیم ده نفره زیدان

سفیدپوشان مادرید فصل را با پیروزی آغاز کردند.

سفیدپوشان مادرید فصل را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های سلتاویگو و رئال مادرید از هفته اول لالیگا در ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۳ به سود تیم زیدان تمام شد. رئال از دقیقه ۵۶ به دلیل اخراج لوکا مودریچ با ده نفر بازی می کرد.

رئال در دقیقه ۱۲ با حرکت تماشایی گرت بیل که دو بازیکن حریف را جا گذاشت و توسط بنزما به گل نخست بازی رسید. تیم میزبان در دقیقه ۳۰ تا آستانه زدن گل مساوی رفت اما واران در آخرین لحظه توانست توپ را از جلوی دروازه دور کند. سلتاویگو در آخرین ثانیه های نیمه اول توسط مندز به گل رسید اما این گل پس از بازبینی تصاویر به دلیل آفساید مردود شد.

داور در دقیقه ۵۶ بازی پس از بازبینی تصاویر در تصمیمی بحث برانگیز تصمیم گرفت مودریچ را به دلیل خطای شدید با کارت قرمز جریمه کند. سلتا تنها لحظاتی بعد نزدیک بود گل مساوی را بزند اما کورتوا با یک واکنش درخشان دروزه اش را بسته نگه داشت.

در آن سمت زمین نزدیک بود که رئال به گل بعدی برسد اما ضربه سر بنزما به تیر دروازه خورد. رئال ده نفره در دقیقه ۶۱ با شوت فوق العاده تونی کروس از پشت محوطه جریمه موفق شد به گل دوم خودش دست یابد. رئال در دقیقه ۸۰ روی ید ضد حمله سریع با پاس بنزما و توسط وازکز به گل سوم هم دست یافت.

ایکر لوزادا ۱۸ ساله در نخستین بازی خودش برای سلتاویگو در دقیقه ۹۱ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا اندکی از سنگینی شکست کاسته شود.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی