تلاش مدیریت شهری در حمایت از هنرمندان است/ آمادگی شهرداری تهران برای احداث مسکن استیجاری


شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای احداث مسکن استیجاری خبر داد.

تلاش مدیریت شهری در حمایت از هنرمندان است/ آمادگی شهرداری تهران برای احداث مسکن استیجاریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه بزرگداشت زنده یاد عزت الله انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: مراسم امروز مراسمی بود که در کنار سایر هنرمندان بتوانیم یاد و خاطره زنده یاد استاد عزت الله انتظامی را گرامی بداریم.

شهردار تهران افزود: در سال ۹۱ توانستیم زمینه تبدیل خانه این هنرمند را به خانه موزه استاد عزت الله انتظامی فراهم کنیم و امروز نیز کتاب ایشان را رونمایی کردیم.

حناچی با تاکید بر این نکته که هنرمندان سرمایه ملی هستند تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری همواره این بوده تا از سرمایه‌های هنری کشور حمایت کند.

او درباره آخرین وضعیت احداث مسکن استیجاری در تهران گفت: پیشنهاد مدیریت شهری این بود که مانند دیگر کشور‌ها مسکن‌های اجتماعی با کمک شهرداری تهران ساخته شود، زیرا اعتقاد من این است شهرداری ابزار لازم احداث مسکن را دارد.

شهردار تهران افزود: دولت با کلیات طرح مسکن استیجاری موافق است و اگر سرمایه‌ها درست و متناسب اختصاص پیدا کند، شهرداری می‌تواند از ابزار خود بهینه استفاده کند.

انتهای پیام/

شهرداری تهران ابزار بهتری برای احداث خانه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...