دورهمی خبرنگاران هرمزگان بر روی عرشه شناور


دورهمی خبرنگاران هرمزگان بر روی عرشه شناور

بندرعباس- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، جمعی از خبرنگاران و عکاسان هرمزگان به همت خانه مطبوعات در قالب یک سفر تفریحی دریایی بر روی عرشه یک شناور در آب‌های خلیج فارس فضایی متفاوت را نسبت به سال قبل تجربه کردند.

بدنبال یک دورهمی درفضای صمیمانه برای خبرنگاران بودیم

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار بر روی عرشه شناور در واقع یک دورهمی در فضای صمیمی برای خبرنگاران و متفاوت نسبت به سال‌های گذشته بوده است.

معصومه قاسمی افزود: امسال مراسم گرامیداشت روز خبرنگار درهرمزگان در قالب جشنواره ملی خلیج فارس برگزار شد که در واقع بدنبال بالابردن سطح کیفی رسانه‌ها و تولید محتوای آن‌ها بودیم.

وی بیان داشت: نماینده هیات داوران نیز سطح کیفی رسانه‌های استان هرمزگان را خوب ارزیابی کردند و خوشحال هستیم که جامعه رسانه‌ای ما به تولید محتوا و سطح کیفی رسانه‌هایشان توجه دارند.

رسانه‌ها متحد و درکنار هم باشند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف نظام و دولت باید اختلافات را کنار گذاشته و همیشه در کنارهم بوده و باهم متحد باشند.

حسین هاشمی تختی خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: همدیگر را نقد کنید اما نقد منصفانه و دوستانه باشد.

وی بیان داشت: موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در گروی وحدت و انسجام است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هنر ما باید این باشد آن چیزی که رهبر معظم انقلاب می‌گوید از آن اطلاعت کنیم تا انسجام ، وحدت، قوام و دوام ما تقویت شود و بتوانیم درمقابل دشمن بایستی،هاشمی تختی ادامه داد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می‌بینیم مردمی که گوش به فرمان رهبری خود نبوده‌اند، همواره آسیب دیده‌اند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش