استاندار: مدیران کردستان از حیثیت خود دفاع کنند


استاندار: مدیران کردستان از حیثیت خود دفاع کنند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از هجمه برخی رسانه ها علیه مدیران پاکدست و اتهام زدن به آنها انتقاد کرد و گفت: مدیران استان در برابر تخریب ها و شایعه پراکنی های برخی افراد و رسانه ها سکوت نکنند و از حیثیت خود دفاع کنند.

بهمن مردانیا عصر شنبه در چهاردهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان با بیان اینکه چرا مدیران در برابر این هجمه ها سکوت کرده اند؟ اظهار داشت: این افراد می خواهند پیام دهند که فرزندان و مدیران این استان توان مدیریت ندارند و این جفا در حق مسئولان است بنابراین از شما هم می خواهم از حیثیت خود دفاع کنید.

وی اضافه کرد: اینکه شما دائم به کار بپردازید امری درست است اما این افراد با شایعه پراکنی، ذهنیت ها و بدبینی هایی را برای مردم نسبت به مجموعه مدیریت استان ایجاد می کنند، پس نباید در برابر آنها سکوت کرد.

استاندار کردستان تاکید کرد: همواره درخواست مردم کردستان استفاده از فرزندان توانمند این استان در مسئولیت ها بوده است و اغلب شما که اکنون دور این میز نشسته اید از فرزندان این آب و خاک هستید ولی برخی می‌خواهند این پیام را بدهند که فرزندان استان، توان مدیریت ندارند و این جفا به مردم کردستان است.

مرادنیا خطاب به مدیران استان با بیان اینکه چرا بی تفاوت از کنار این تخریب ها می گذرید؟ افزود: نباید اجازه دهیم چند نفر که به دلایلی به مطالبات خود دست نیافته اند، دست به چنین تخریب ها و تهمت ه ای ناروا علیه مدیران بزنند.

وی گفت: اگر فلان پروژه در شهرک صنعتی را از افرادی گرفتیم دلیل محکمی داشته البته که آنها از این موضوع ناراحت هستند، اگر در مرز باشماق مریوان دست شان را کوتاه کردیم به این خاطر بود که دنبال رانت و فساد اقتصادی بودند ولی جلویشان گرفته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه آنها می خواهند فضایی داشته باشند که سوءاستفاده کنند، اضافه کرد: در سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به آیت الله رئیسی این موضوع نادرست را مطرح کرده و از ایشان خواستم به دستگاه های نظارتی تحت نظر خود دستور دهند موضوع را بررسی کرده و برای روشن شدن آن کمک کنند.

مرادنیا با اشاره به اینکه دستگاه های نظارتی استان هم موظف به بررسی دقیق موضوع شده اند، یادآور شد: به زودی افرادی که شایعه پراکنی و دروغ پردازی علیه مدیران دولت کرده اند، دست شان رو می شود البته طراحان این موضوعات افرادی هستند که مطالباتی داشته‌ و برآورده نشده و طی این ۲ سال دستشان از رانت و فساد مالی و برخی جاها کوتاه شده است.

وی تاکید کرد: از آقای رییسی خواستم دستگاه‌های نظارتی پس از بررسی به مردم گزارش دهند و قطعاً این گزارش‌ها به مردم داده خواهد شد و آنگاه افرادی که دروغ و شایعه پراکنی کرده‌اند، رسوا خواهند شد.

مرادنیا اظهار داشت: خدمت آقای رئیسی اعلام کردیم که این استان کمترین آمار جرم و جنایت را به استناد آمار و نه به حرف در کشور دارد البته معتقدیم با فساد در هر جایی باید برخورد شود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اغلب مردم این استان حتی در گرفتن تسهیلات بانکی با کارمزد به دلایل شرعی خودداری می کنند چون حاضر نیستند بهره بپردازند، آیا اهل فساد هستند؟ چرا بی جهت و بدون مدرک به مردم، مدیران و فرزندان این استان توهین می کنید؟

مرادنیا با تاکید بر اینکه برای دفاع از حیثیت مردم و مدیران پاکدست استان کوتاه نخواهم آمد، گفت: اتهام زنندگان باید پاسخگوی اعمال، رفتار و سخنان خود باشند و به زودی آنهایی که اینگونه علیه مردم و مسئولان استان تاخت و تاز می کنند، پای میز محاکمه خواهند آمد تا تاوان اتهامات واهی خود را بدهند.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با جدیت به این موضوعات توجه کرده و بی تفاوت از کنار اتهامات و توهین ها نگذرند و از حیثیت خود و دستگاه متبوع شان دفاع کنند.

مرادنیا افزود: سکوت مدیران باعث بی محاباتر شدن تخریب کنندگان و مخالفان می شود، پس برای دفاع از حیثیت خود، مدیران باید پاسخ مناسب را به این اتهامات بدهند.

وی با اشاره به اینکه بارها گفته ام اینها مخالف توسعه کردستان هستند و نمی خواهند این استان روی توسعه و شکوفایی به خود ببیند، اضافه کرد: یک روز به بهانه تورم، روزی به بهانه فساد اداری و روزی به خاطر مسائل دیگر فضای استان را ملتهب و مدیران دلسوز را از کار دلسرد می کنند.

استاندار کردستان گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان موظفم از حیصیت دستگاه های اجرایی و مدیران کارآمد دفاع کنم و از همه مدیران هم می خواهم این کار را با قاطعیت و بدون واهمه انجام دهند.

وی یادآور شد: برخی بدنبال این هستند که از این طریق خود را قهرمان معرفی کنند حتی اگر به نابودی استان تمام شود ولی اینها سیاه نمایی هایی است که افراد می کنند و حتما بدانید که جایی دست آنها از رانت خواری قطع و کوتاه شده است.

مرادنیا افزود: قهرمان شدنی که با هتک حرمت و ریختن آبرو و حیثیت افراد دیگر باشد و با اعتبار آنها بازی کند دوام ندارد لذا در مقابل این هجمه ها کوتاه نمی آیم و از مدیران هم می خواهم با جدیت در برابر این هجمه ها بایستند و از خود و دستگاه شان دفاع کنند.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد