به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «ابوالفضل حسن بیکی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به جلسه عصر امروز(دوشنبه، 26 مردادماه) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز لایحه سه تفاهمنامه میان ایران و سایر کشورها که یکی از آنها برزیل بود بررسی شد و به تصویب کمیسیون رسید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستورکار بعدی اشاره و بیان کرد: گزارشی از درگیری های اخیر در شهرستان نور میان جمعی از مردم و فرماندهی پایگاه و فرودگاه متعلق به نیروی هوایی ارتش ارائه شد که مقرر شد دستگاه های ذیربط تا هفته آینده بررسی کامل کرده و گزارشی به کمیسیون ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد نسبت به اقدامات اخیر ترامپ علیه ایران و مسئولان دستگاه دیپلماسی که خارج از چارچوب قوانین بین المللی است بررسی های لازم صورت گرفته و تصمیم گیری جدی برای اقدام متقابل انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین تعدادی از نمایندگان بعد از فوت مرحوم صفاری نطنزی برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی درخواست دادند که هیچ کدام حائز رأی کمیسیون نشدند و بیشترین ادله کمیسیون نیز این بود که افرادی قصد حضور در کمیسیون امنیت ملی را داشتند که ممکن بود با خروج آنها، کمیسیون های فعلی‌شان از عدد بیفتد./