معرفی برترین‎ تولیدات پژوهشی مراکز استانی صداوسیما


معرفی برترین‎ تولیدات پژوهشی مراکز استانی صداوسیما

بجنورد- ایرنا- برترین‌های بخش پژوهش در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما در بجنورد در آیینی معرفی شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا در آیین تجلیل از برگزیدگان بخش پژوهش این جشنواره، در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع فرهنگی، اکرام سماواتیان از همدان، خلیل باقری مشک آبادی از خراسان شمالی، روح الله محمدی اترگله از مازندران، شیما برزردی از ایلام، مصطفی محمدصادقی از اصفهان حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع اجتماعی، حمید رجایی از اصفهان، علی قربانی از آذربایجان شرقی، ام کلثوم دهقان از گلستان، زهره توکلی و محمد ملکیان میرزایی از مرکزی و مریم رزاقی از مازندران، برتر شدند.

در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع اقتصادی، فریبا نورالله زاده از ایلام، اقبال خالدیان و امید کریمی از کردستان و علی عربی از خراسان جنوبی، برتر شناخته شدند.

در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع امنیتی دفاعی نیز احمدعلی احمدپور از فارس و حمیدرضا کرکه آبادی از سمنان به عنوان رتبه های برتر تجلیل شدند.

در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع معارفی، لطیف و خالق رئیسی جعفرآبادی از چهارمحال و بختیاری عنوان برتر را کسب کردند و در بخش منجر به تولید نیز حسن صمدی و علی عربی از خراسان جنوبی، مهتدی ناظمی و منصورعلی آبادیان از خراسان رضوی و بهنام رضاقلیزاده از زنجان حائز رتبه برتر شدند.

در بخش پژوهش های برنامه های جیم و دال، زهرا بهروزی فر، هانیه پژمان و صادق صادقی از خراسان جنوبی، نعمت اعظمی از خراسان رضوی و جمشید دژم خوی از آذربایجان شرقی، عناوین برتر را کسب کردند.

عنوان برتر مقاله مراکز هم به محمدباقر سپهری از اردبیل رسید.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار، رونق تولید» از روز شنبه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی گشایش یافته که تا یکشنبه ۲۷ مردادماه ادامه خواهد یافت.

ب/۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه