آزادگان الگوهای مقاومت در برابر بدخواهان ایران هستند


آزادگان الگوهای مقاومت در برابر بدخواهان ایران هستند

اردبیل - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ایثارگران و آزادگان الگوهای کم‌نظیری از صبر و مقاومت در برابر زیاده خواهان و بدخواهان این مرز و بوم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معصومه ابتکار عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در اردبیل افزود : ایران عزیز امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند پیروی از روحیه صبر و استقامت آزادگان در برابر جنگ‌های روانی و اقتصادی آمریکا علیه کشورمان است.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا اکنون نه فقط با تلویزیون و ماهواره بلکه به واسطه گوشی‌های تلفن همراه و شبکه‌های مجازی به درون منازل رخنه کرده و برای رسیدن به اهداف نامبارک خود که همانا ناامیدی، دلسردی و اختلاف افکنی در میان مردم به واسطه پخش انواع دروغ ،تهمت و افترا است تلاش می ‌کنند.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: دولت دوازدهم به لطف خدا، پشتوانه مردم انقلابی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز دیپلماسی موفق خود در مقابل این آسیب‌ها و تهدیدهای دشمن همچنان سربلند و مقتدر ایستاده است.

ابتکار افزود : دولت بیش از هر زمان دیگر با اجرای طرح‌ها و پروژه های گوناگون در جای جای ایران و اولویت دادن به طرح‌های تولیدی و اشتغالزا برای گذر از بعضی دشواری های اقتصادی فعالیت می کند و با ترسیم آینده ای روشن برای این مردم تلاش‌های مذبوحانه دشمن را برای ایجاد روحیه بی‌انگیزگی و ناامیدی خنثی خواهد کرد.

وی همچنین اقدامات و فعالیت‌هادر اجرای طرح های تولیدی ، زیربنایی و عمرانی در این استان را شایسته تقدیر دانست و افزود : امروز در بازدید از روستای حمل‌آباد از توابع اردبیل نمونه موفقی از اجرای پروژه های مربوط به وام اشتغال روستایی در سطح کشور را مشاهده کردیم.

او به بعضی از خواسته‌های ایثارگران و به خصوص آزادگان سرفراز در ارتباط با حل مشکل بیمه و تامین داروهای مورد نیاز اشاره کرد و گفت: دولت در نشست های گوناگون با حضور مراجع ذیربط در پی رفع این کاستی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ترتیب یافت برنامه‌های جنبی مانند اجرای موسیقی سنتی ، خاطره گویی و شعرخوانی ازسوی تعدادی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

6019/6016

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی