تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته اول لیگ یک کشور پیروز شد


تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته اول لیگ یک کشور پیروز شد

ارومیه- ایرنا- مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم در هفته نخست لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در دیداری خارج از خانه با وجود 10 نفره شدن، مقابل تیم علم و ادب تبریز به برتری رسید تا گام نخست را با پیروزی برداشته باشد.

یحیی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار عصر روز شنبه در زمین چمن ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد و در آن برای تیم ۹۰ ارومیه عبدالصمد احمدی در درون دروازه، سیروس صادقیان، شیرزاد فرید، امین عباسی، وحید نعمتی، محمد فلاحیان، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، علی کرمی، محمد عبادزاده و سیدمحمد ابوترابی در ترکیب اولیه به میدان رفتند.

وی بیان کرد: گل نخست این دیدار توسط سیدمحمد ابوترابی در دقیقه ۳۱ برای ۹۰ ارومیه به ثمر رسید و دومین گل این تیم نیز در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی توسط فرشاد اسدی درون دروازه حریف شد.

وی ادامه داد: تک گل تیم علم و ادب تبریز نیز توسط رضا نجاری در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید.

مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با اشاره به اینکه در این دیدار سیدمحمد ابوترابی و شیرزاد فرید هر کدام یک کارت زرد گرفتند، گفت: فرید در دقیقه ۶۰ این دیدار با گرفتن کارت زرد دوم با اخراج داور مواجه شد و این امر باعث شد تیم ۹۰ ارومیه ۳۰ دقیقه پایانی بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

بهاری اضافه کرد: پس از بازی با تبریز، نخستین میزبانی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته دوم مقابل تیم سپیدرود رشت است که ۳۱ مرداد امسال برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم با رفع نواقص زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه، میزبانی این دیدار خانگی را به خوبی انجام دهیم.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه به خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، نود ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اردیبهشت در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فصل گذشته، با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۲۰۹۳/۷۱۵۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان