هفدهمین همایش آموزش ریاضی ایران در تبریز آغاز به کار کرد


هفدهمین همایش آموزش ریاضی ایران در تبریز آغاز به کار کرد

تبریز - ایرنا - هفدهمین همایش آموزش ریاضی ایران با شرکت 450 نفر از استاتید، پژوهشگران، معلمان و فعالان آموزش ریاضی در تبریز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این همایش از امروز شنبه ۲۶ تا دوشنبه ۲۸ مردادماه جاری از سوی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

دانش محتوایی- پداگوژیکی فناورانه معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال، رویکردهای جدید در توسعه حرفه‌ای معلمان ریاضی، فرصت‌ها و تهدیدها در آموزش ریاضی غیررسمی، مدل سازی ریاضی و کاربردهای آن، سنجش و ارزشیابی در آموزش ریاضی، آموزش ریاضی پیش دبستانی و دبستانی؛ جایگاه، چالشها و فرصتها، کتب درسی ریاضی از منظر برنامه درسی ملی ایران و سایر استانداردها و چالشها و راهکارها در گرایش دانش آموزان به رشته ریاضی – فیزیک از محورهای این همایش است.

هم‌افزایی علمی معلمان ریاضی، جذاب کردن کلاس درس ریاضی، علت‌یابی افت تحصیل دانش آموزان در درس ریاضی و حل آن و تبادل ایده‌ها و دستاوردها و کارهای تحقیقاتی جدید در این حوزه از اهداف برگزاری این همایش است.
براساس اعلام دبیرخانه علمی این همایش، ۳۵۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد ۲۶۰ مقاله پذیرش شده و ۱۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴۰ مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.
برپایی ۱۰ کارگاه و ۱۰ نشست علمی، اجرای برنامه‌های هنری و بازدید از مجموعه تفریحی عینالی از برنامه های جنبی هفدهمین همایش آموزش ریاضی در تبریز است.

۳۰۷۷/۸۰۲۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول